نقد و بررسی
چگونه آگهی تلویزیونی بسازیممشخصات
ناشر
سروش
نویسنده
هانتلی بالدوین
مترجم
حمید گرشاسبی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
چهارم
تعداد صفحات
344
کتاب چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم نوشته هانتلی بالدوین با ترجمه حمید گرشاسبی, توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: هنر, آگهی تبلیغاتی تلویزیونی, درباره آگهی نقاشی متحرک و رادیو و آگهیها
آگهیها که در آغاز روزنامهای بودند و سپس رادیویی شدند و اکنون به تلویزیون در سطحی وسیع راه یافتهاند موضوع این پژوهشاند.چگونه میتوان آگهی تبلیغاتی تلویزیونی ساخت سؤالی است که درون مایۀ اصلی مباحث این کتاب است و هدف از آن نیز پاسخ به همین پرسش است. نخست باید راهبرد ایده را با خلاقیت به وجود آورد. اجرای ایدههای خلاق که در ذهن ما شکل گرفتهاند گام بعدی است. کتاب به خواننده میآموزد که ایدهها چگونه شکل میگیرند و فنون تولید و ترکیب عناصر کدام است. تصویر کردن آگهی گام سوم و آخر است. تصویر کردن معمولاً با داستانگویی تصویری همراه است که قانونی و مؤثّر و مقرون به صرفه نیز باید باشد. کتاب پیوستهایی دارد که درباره آگهی نقاشی متحرک و رادیو و آگهیهای واکنش مستقیم نکات سودمندی را دربر دارند.
مباحث کتاب چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم
- آگهی تبلیغاتی
- استراتژی ایده
- اجرای ایده ها
- تصویر کردن آگهی
0دیدگاه