بازخورد درباره این کالا

راهنمای ترفندهای نویسنده

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

شهبازی

نویسنده

دیوید کارول

مترجم

میرسعید باقر‌موسوی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

122

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 21 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

راهنمای ترفندهای نویسنده

مشخصات

ناشر

شهبازی

نویسنده

دیوید کارول

مترجم

میرسعید باقر‌موسوی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

122

نمایش بیشتر - بستن

کتاب راهنمای ترفندهای نویسنده(توصیه‌های ضروری برای نویسندگان مطالب داستانی و واقعی) نوشته دیوید کارول با ترجمه میرسعید باقر‌موسوی توسط انتشارات شهبازی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان و ادبیات، زبان شناسی، فن نگارش و بیان

درباره کتاب راهنمای ترفندهای نویسنده

هیچ چیزی برای من هیجان انگیز تر از این است که نامه­ای، طرحی اولیه یا متنی از یک نویسنده تازه کار در دستم داشته باشم که این نویسنده زمان گذاشته است تا متنی در مورد موضوع جذاب بنویسد و روی هر کلمه آن به دقت فکر کرده است. در چنین متنی، نویسنده مانند قهرمان اسکی رو یخ، وارد زندگی می­شود، به آرامی حرکت می­کند و بدون سختی مطلب خود را می­رساند. برای دیدن چنین نویسنده­ای صبر نمی­کنم، کسی که به همان حالتی که انتظار داشتم (با بسته­ای نوشته شده که روی آن مهری خورده است) پیش من می­آید، و از آن­ها می‌خواهم که برایم باز متنی بفرستند. به عنوان یک ناشر می‌خواهم که نویسندگان خود را نشان دهند. ناشران برای چاپ آثار به نیازمند نویسندگان می‌باشند.

اگرچه در ارزیابی خود باید سخت گیر باشیم، ولی خواسته ما موفقیت شماست. آگاهی کامل از عناصر اصلی نوشتار، اولین قدم در پیدا کردن ناشر و چاپ کتاب می­باشد. کار نگارش خود را با خواندن آغاز کنید. کتاب راهنمای ترفند­های نویسندگان که توسط کرول نوشته شده است جایی عالی برای آغار کار است. دانستن نحوه نگارش همراه با ساختار دستوری خوب و دنگ و فنگ مرحله­ای نیست که بتوانید از آن فرار کنید. بعد، البته، خواسته شما این خواهد بود که همه چیز را در مورد چاپ کتاب خوانده باشید، همراه با جنیفر ساندر کتابی در مورد نحوه چاپ کتاب نوشتیم، و قرار نیست به شما بگویم که چگونه کتاب خود را به چاپ برسانید.

ما آن کتاب را نوشتیم و کرول این کتاب را به نگارش درآورده است، به خاطر اینکه خواسته ما این است که شما همه ابزار آلات را در دسترس داشته باشید تا به ما کمک کند که قفسه­ های کتاب‌فروشی و کتابخانه­ها را با کتاب­های زیاد خوبی که شما نوشته­اید پر کنیم؛ و همه ما بر این امر واقف هستیم که نقشی در بهبود جهان داریم و از این کار لذت می­بریم. بنابراین حرکت کنید و باعث غرور ما شوید.

امتیاز کاربران به:

راهنمای ترفندهای نویسنده (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مرتبط