نقد و بررسی
کتاب بازاریابی عصب پایهمشخصات
ناشر
موبد
نویسنده
پاتریک ام جرجس, آناسوفی بایلی تورتولو, مایکل باراک
مترجم
نسیم امرایی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
270
کتاب بازاریابی عصب پایه نوشته پاتریک ام جرجس، آناسوفی بایلی تورتولو، مایکل باراک با ترجمه نسیم امرایی توسط انتشارات موبد با موضوع بازاریابی، فروشندگی، بازاریابی ارتباطی به چاپ رسیده است.
در این کتاب پس از توضیح چگونگی عملکرد مغز و شیوه هایی که ناخوداگاه بر رفتار مصرف کننده تاثیر می گذارد کاربردهای آن در حوزه های مختلف بازاریابی امروز ی (همانند مطالعات، تغییر محصول، شیوه های فروش، بازاریابی حسی در نقطه فروش، ارتباطات) و بازاریابی آینده مانند نوآوری در ارزش، خلق برندهای حسی، تعاملات گسترش یافته از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی اذنی تشریح می گردد. هم چنین نمونه های متعددی از کاربرد بازاریابی عصب پایه در اروپا و در سراسر جهان آورده شده است.
مباحث کتاب بازاریابی عصب پایه
- بازاریابی و محدودیت های آن در درک هوش انسان
- علم عصب شناسی بعنوان راهی برای کشف اسرار هوش انسان (بینش انسانی)
- بررسی بازاریابی عصب پایه (نرومارکتینگ)
- فروش طرح بازاریابی پیشنهادی به ذهن دیگران
- کاراتر نمودن هوش بازاریابان
- به گونه ای عمل کنید که مشتری توان مقاومت را در مقابل محصولات شما نداشته باشد.
- جلب توجه کنید ذهن مشتری را خرسند سازید مرحله دوم روش بازاریابی عصب پایه (نرومارکتینگ)
- به حرکت خود ادامه دهید مشتریان را از طریق عواطفشان راضی کنید تا به وفاداری انها دست یابید و اطمینان حاصل کنید که انها در جهت اهداف مدنظرتان حرکت می کنند مرحله سوم از روش بازاریابی عصب پایه (نرومارکتینگ)
- فراموش نشدنی باشید حافظه مشتری را ارضا کنید. مرحله 4 از روش بازاریابی عصب پایه
- و…
0دیدگاه