نقد و بررسی
طراحی آموزشی برای اثربخشی تدریساطلاعات کتاب
عنوان | اطلاعات |
---|---|
مؤلف | حسن دیناروند |
ناشر | آییژ |
زبان | فارسی |
ردهبندی دیویی | 371.3 |
سال چاپ | 1390 |
نوبت چاپ | 1 |
تیراژ | 1500 نسخه |
تعداد صفحات | 176 |
قطع و نوع جلد | وزیری (شومیز) |
شابک | 9789649702940 |
طراحی آموزشی برای اثربخشی تدریس
کتاب طراحی آموزشی برای اثربخشی تدریس نوشته حسن دیناروند توسط انتشارات آییژ منتشر شده است. این کتاب در 10 فصل تنظیم شده است.
فصلهای کتاب
- فصل اول: تاریخچه طراحی آموزشی – بررسی سیر تاریخی طراحی آموزشی.
- فصل دوم: مقدمهای بر طراحی آموزشی – تعاریف و مفاهیم موجود در طراحی آموزشی و بررسی ویژگیهای تدریس اثربخش.
- فصل سوم: ضرورت آموزش طراحی آموزشی – بررسی چگونگی آموزش طراحی آموزشی به معلمان و مدرسان.
- فصل چهارم: طراحی آموزشی و تعلیم و تربیت – نقش طراحی آموزشی در توسعه عوامل تعلیم و تربیت.
- فصل پنجم: طراحی آموزشی و نظریههای یادگیری
- فصل ششم: طبقهبندی الگوهای طراحی آموزشی
- فصل هفتم: الگوی طراحی آموزشی دیک و کری (نظام محور)
- فصل هشتم: طراحی آموزشی مبتنی بر ساختنگرایی
- فصل نهم: الگوی طراحی آموزشی ساختنگرایی برای طراحی آموزشی
- فصل دهم: طراحی آموزشی از گذشته تا به حال (حرکت از عینیگرایی)
0دیدگاه