نقد و بررسی
برند در برابر ماشیناطلاعات بیشتر
ابعاد
20.5 × 14.5 cm
تعداد صفحات
264
شابک
9786006896052
مؤلف / مؤلفان
جان مورگان
مترجم / مترجمان
محمد طاهردنگ کو, محمدحسین شیرزادی
ناشر
انتشارات امیدانقلاب
ناشر همکار
انتشارات علوم پویا
قطع/ نوع جلد
وزیری/ شومیز
این کتاب در مورد به کارگیری جدیدترین ابزار یا تاکتیک ها نیست بلکه درخصوص پیاده سازی راهکارهایی برای ساخت برندی ماندگار و کسب و کاریست که در خدمت شما باشد و موضوعات بسیاری را برای فکر کردن پیش رویتان قرار میدهد. این کتاب پر است از کارهایی برای انجام دادن توصیه من این است که تمام آنها را انجام دهید. زمانی برای تلف کردن نداریم.
0دیدگاه