بازخورد درباره این کالا

دومین مجموعه کتاب‌های مقوایی اما

0
از 0 رای

0دیدگاه

بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 20 شهریور 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

دومین مجموعه کتاب‌های مقوایی اما
توضیحات

«دومین مجموعه کتاب های مقوایی اما» شامل دو کتاب از کارهای گوناگون خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالبی داستانی و زبانی موزون روایت می‌شود.

در کتاب «اِما در باغ‌وحش» نوزاد و نوپا همراه با اِما، به باغ‌وحش می‌رود و با چند حیوان (شیر دریایی، پنگوئن، خرس، راسو، میمون و ببر) آشنا می‌شود.

در کتاب «اِما در گردش» نوزاد و نوپا با موقعیت‌های ناخوشایندی که ممکن است در گردش پیش بیاید، آشنا می‌شود. این موقعیت‌ها شامل کثیف شدن هنگام بازی، نداشتن فضای مناسب برای بازی، توجه نداشتن والدین به کودک و بازی نکردن با او، آسیب دیدن در هنگام بازی و توالت رفتن است که در تصویر بعد، برای برخی از موقعیت‌ها راه حل پیشنهاد شده است. مثلاً اگر هنگام بازی کثیف شدید، می‌توانید پس از بازی خود را بشویید.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان پیش از این، ۴ عنوان از مجموعه داستان‌های «اِما» به نام‌های «یک روز با اِما»، «اِما می‌خندد»، «اِما می‌خورد!» و «اِما گریه می‌کند» را هم منتشر کرده است که به چاپ سوم رسیده‌اند. یوتا باوئر، نویسنده -تصویرگر این مجموعه و برنده جایزه هانس کریستین اندرسن سال ۲۰۱۰، حق چاپ این چهار جلد را در چاپ اول و دوم به برنامه با من بخوان اهدا کرده بود. باوئر در نامه‌ای نوشت: «خوشحالم که اِما به ایران آمده می‌آید و با کودکان ایرانی دوست می‌شود.»

کتاب‌های این مجموعه برای کودکان ۱-۴ سال مناسب است.

این بسته شامل ۲ کتاب و هرکتاب دارای ۱۴ صفحه است.

 

 

 

امتیاز کاربران به:

دومین مجموعه کتاب‌های مقوایی اما (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه