بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 20 شهریور 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

تاتی تاتی
توضیحات

کتاب «تاتی تاتی» دربرگیرنده‌ی ترانه‌های کودکانه به همراه نت‌های موسیقی هریک از ترانه‌هاست. نت‌های موسیقیایی هر ترانه نیز به‌صورت مجزا در انتهای کتاب نوشته شده است و اگر اهل ساز زدن باشید می‌توانید خودتان آن را برای کودک اجرا کنید. به‌جز این، با اسکن کردن کیو آر کد (QR Code) داخل کتاب هم می‌توانید فایل صوتی ترانه‌ها را همراه با کودک‌تان بشنوید و از لذتی دوچندان بهره‌مند شوید.

هر کودکی که به دنیا می‌آید بی‌شک جهان پیرامون خود را تغییر می‌دهد و احساسات گوناگونی را در اطرافیانش برمی‌انگیزاند. خانم سولماز نراقی، شاعر کتاب «تاتی تاتی»، پس از به دنیا آمدن برادرزاده‌اش، کسرا، احساس کرد که اشعار و کلمات موجود جوابگوی احساس ناب او به کودک نیست. برای همین تصمیم تازه‌ای گرفت: «یک هفته از به دنیا آمدن برادرزاده‌ام نگذشته بود که فهمیدم کلمه کم آورده‌ام. هیچ‌کدام از جملات و تعابیر رایجی که مردم برای ابراز محبت به کودکان خود بر زبان می‌آورند، نیاز درونی‌ام را پاسخ نمی‌داد. باید آستین‌‌ها را بالا می‌زدم تا کلمات خودم را ابداع کنم. کلماتی که به‌درستی بیانگر احساساتی باشند که قلبم را آکنده بود. از آن روز به بعد، برای هریک از نیازهای کسرا، ترانه‌ای ساختم. از خواباندن، غذا دادن، حمام کردن، تاتی‌تاتی کردن، بازی دالی‌موشه، دندان درآوردن تا بازیگوشی و به ستوه آوردن پدر و مادر. اینک مجموعه‌ای فراهم شده که موقعیت‌های مختلف یک کودک را از تولد تا یک‌سالگی و حتی بیشتر در بر می‌گیرد.»

امتیاز کاربران به:

تاتی تاتی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه