بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

لال بازی یک بردگیم با طراحی گرافیکی جذاب است. این بازی سرگرم‌کننده می‌تواند ساعت‌ها افراد خانواده را کنار هم جمع کند و علاوه بر افزایش قدرت تصویرسازی ذهنی و پرورش خلاقیت، می‌تواند ساعات مفرح و هیجان‌انگیزی را برای خانواده‌ها رقم بزند

نمایش بیشتر- بستن
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

لال بازی

لال بازی یک بردگیم با طراحی گرافیکی جذاب است. این بازی سرگرم‌کننده می‌تواند ساعت‌ها افراد خانواده را کنار هم جمع کند و علاوه بر افزایش قدرت تصویرسازی ذهنی و پرورش خلاقیت، می‌تواند ساعات مفرح و هیجان‌انگیزی را برای خانواده‌ها رقم بزند

نمایش بیشتر - بستن

لال بازی: یک بازی سرگرم کننده رومیزی هیجان انگیز برای تقویت قدرت تصویرسازی ذهنی و پرورش خلاقیت

بازی فکری لال بازی یک بردگیم با طراحی گرافیکی جذاب است. این بازی سرگرم‌کننده می‌تواند ساعت‌ها افراد خانواده را کنار هم جمع کند و علاوه بر افزایش قدرت تصویرسازی ذهنی و پرورش خلاقیت، می‌تواند ساعات مفرح و هیجان‌انگیزی را برای خانواده‌ها رقم بزند.

والدین و مربیان آموزشی می‌توانند در خلال انجام این بازی بسیاری از مفاهیم تربیتی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهند. کارت‌های بازی بر اساس درجه سختی مشخص شده‌اند بنابراین می‌توان برای سنین مختلف از کارت مناسب استفاده کرد.

محتویات جعبه بازی
۹۰ کارت بازی (۵۴۰ ضرب‌المثل)
یک ساعت شنی
استند جداسازی و نگهداری کارت‌ها
یک عدد تاس
دفترچه راهنمای بازی
روش بازی فکری لال‌ بازی

بازی فکری لال بازی یک بردگیم متفاوت و جذاب است. ابتدا لازم از بر اساس گروه سنی کارت‌های ضرب‌المثل مناسب را از بین سایر کارت‌ها جدا کنید اگر با امثال و حکم فارسی به خوبی آشنا هستید می‌توانید از همه کارت‌های بازی بهره ببرید.

برای گروه‌های سنی کوچک‌تر شاید لازم باشد برخی ضرب‌المثل و مفاهیم و کارکرد آن‌ها توضیح داده شود. هر کارت بازی حاوی ۶ ضرب‌المثل است.

یکی از بازیکنان باید به عنوان مجری انتخاب شود. برای انتخاب بازیکن شروع‌کننده می‌توانید تاس بریزید و هر کس عدد ۶ را آورد به عنوان نفر اولِ اجرای نقش انتخاب می‌شود.

کارت‌های بازی را بُر بزنید. کسی که قرار است نقش بازی کند یک کارت را از بین کارت‌های ضرب‌المثل انتخاب می‌کند سپس با ریختن تاس شماره ضرب‌المثلی که باید بازی کند مشخص می‌شود.

حالا باید ساعت شنی را برگردانید. کسی که نقش بازی می‌کند باید ظرف مدت تعیین شده با حرکات نمایشی و حالت بدن و چهره، منظور خود را به سایر بازیکنان برساند. بازیکنان می‌توانند در طول بازی مدام حدس بزنند و شخص اجراکننده در صورتی که بازیکنان برخی کلمات را درست حدس بزنند می‌تواند با ایما و اشاره آن‌ها را تایید کند اما تحت هیچ شرایطی اجازه صحبت کردن ندارد.

اگر بازیکنی ضرب‌المثل مربوطه را درست حدس بزند یک امتیاز مثبت برای او و کسی که نقش را بازی کرده است لحاظ خواهد شد.

با توجه به زمان کوتاهی که هر بازیکن برای اجرای نقش در اختیار دارد، قطعاً انتخاب کلمات کلیدی و اصلی موجود در ضرب‌المثل می‌تواند کلید موفقیت در بازی باشد.

به کارگیری قوه تخیل توسط حدس‌زنندگان و به کارگیری قوه خلاقیت توسط اجراکننده از مکانیزم‌های اجرای این بازی مفرح و پرتکاپو است.

لال بازی با توجه به انجام حرکات نمایشی و تحرک بدنی می‌تواند گزینه مناسبی برای کودکان و نوجوانان باشد که امروزه به شدت درگیر بازی‌های کامپیوتری و استفاده از تبلت و موبایل شده‌اند، لااقل با انجام این بازی دقایقی را به تکاپو و فعالیت بدنی خواهند پرداخت.

امتیاز کاربران به:

لال بازی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه