بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

چانچو: یک بازی فکری مهیج و سرعتی – در بازی سرعتی چانچو باید سرعت عمل و دقت نظر خود را به رخ دیگران بکشید. برای بردن در این بازی باید وارد دوئل با دیگر بازیکنان شوید و بتوانید در هر راند بازی «توتم» را از آن خود کنید

نمایش بیشتر- بستن
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

چانچو

چانچو: یک بازی فکری مهیج و سرعتی – در بازی سرعتی چانچو باید سرعت عمل و دقت نظر خود را به رخ دیگران بکشید. برای بردن در این بازی باید وارد دوئل با دیگر بازیکنان شوید و بتوانید در هر راند بازی «توتم» را از آن خود کنید

نمایش بیشتر - بستن

چانچو: یک بازی فکری مهیج و سرعتی

در بازی سرعتی چانچو باید سرعت عمل و دقت نظر خود را به رخ دیگران بکشید. برای بردن در این بازی باید وارد دوئل با دیگر بازیکنان شوید و بتوانید در هر راند بازی «توتم» را از آن خود کنید.

سبک بال بودن در این بازی بسیار مهم است پس هر آنچه که در دست دارید را باید با هوشمندی و دقت و سرعت به دیگر رقبا واگذار کنید تا در پایان چالاک و چابک برنده بازی شوید. مراقب باشید دوئل‌ها‌ی نفس‌گیری پیش روی شماست.

بازی فکری چانچو یک بازی مهیج و سرعتی است. بازی چانچو حدود ۳۰۰۰ سال پیش توسط قبیله‌ای به نام «چانچو» اختراع شده‌ است. این بازی با برگ‌های گیاه اکالیپتوس انجام می‌شد و افراد قبیله با استفاده از این بازی سنتی جذاب رئیس قبیله را تعیین می‌کردند.

این بازی به صورت محرمانه و سری نسل به نسل به افراد قبیله منتقل شد تا در نهایت آخرین بازمانده قبیله برای حفظ میراث ارزشمند و جاودانگی نام «چانچو» تصمیم گرفت این بازی را به همگان آموزش دهد.

محتویات جعبه بازی فکری ایماچی شامل موارد زیر می باشد:

  • ۸۰ عدد کارت
  • یک عدد توتم
  • یک دفترچه راهنمای بازی

روش بازی فکری چانچو

بازی فکری چانچو یک برد گیم سریع، ساده و جذاب است. به طور کلی در بازی چانچو اولین بازیکنی که موفق شود کارت‌های خود را تمام کند، برنده بازی است.

برای خلاص‌ شدن از دست کارت‌ها، بازیکن‌ها باید با یکدیگر دوئل‌ها کنند و برای برنده ‌شدن در دوئل‌، بازیکن باید زودتر از دیگران‌، توتم را از وسط میز بردارد.

چیدمان اولیه بازی بسیار ساده است، توتم را در وسط میز جایی که همه بازیکنان به آن دسترسی داشته باشند قرار دهید. کارت‌ها را به خوبی بُر بزنید و به پشت به طور مساوی بین بازیکنان تقسیم کنید، با توجه به تعداد بازیکنان ممکن است مجبور شوید به برخی بازیکنان یک یا دو کارت بیشتر بدهید پس همان ابتدا برای حل مناقشه تصمیم‌گیری کنید.

هر بازیکن کارت رویی دسته کارت خود را رو می‌کند این کار تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که دو کارت با طرح مشابه رو شود در این صورت بین دو بازیکن دوئل صورت می‌گیرد و بازیکنی که زودتر توتم را از وسط میز برداشته کارت‌های رو شده خود را به بازیکن مقابل می‌دهد.

اگر بازیکنی به اشتباه توتم را بردارد تمام کارت‌های رو شده کلیه بازیکنان را باید بردارد و به دسته کارت خود اضافه کند. اگر کارت فلش‌های رو به داخل رو شود همه بازیکنان در دوئل شرکت می‌کنند و هر بازیکنی زودتر توتم را بردارد برنده است و کارت‌های رو شده خودش را زیر توتم قرار می‌دهد و نفر بعدی که در دوئل شکست بخورد باید این دسته کارت را نیز به مجموع کارت‌های خود اضافه کند.

اگر کارت فلش رو به خارج رو شد با شمارش یک، ۲، ۳ بازیکنان یک کارت خود را رو می‌کنند و اگر نیاز بود وارد دوئل می‌شوند. در نهایت برنده بازی کسی خواهد بود که زودتر از سایرین کارت‌های خود را تمام کند. قوانین بازی و قابلیت هر کارت به خوبی در دفترچه راهنما توضیح داده شده است.

امتیاز کاربران به:

چانچو (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش