بازخورد درباره این کالا

لوله لوله ۴۰ قطعه

0
از 0 رای

0دیدگاه

یک بازی ساختنی زیبا برای کودکان – لوله های رنگی ساخته شده از مواد اولیه ی مرغوب از جنس پلاستیک ABS می باشند که بسیار مقاوم و با دوام هستند.

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 25 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

لوله لوله ۴۰ قطعه

یک بازی ساختنی زیبا برای کودکان – لوله های رنگی ساخته شده از مواد اولیه ی مرغوب از جنس پلاستیک ABS می باشند که بسیار مقاوم و با دوام هستند.

نمایش بیشتر - بستن

لوله لوله ۴۰ قطعه: یک بازی ساختنی زیبا برای کودکان

لوله های رنگی ساخته شده از مواد اولیه ی مرغوب از جنس پلاستیک ABS می باشند که بسیار مقاوم و با دوام هستند. همچنین بخاطر جنس سفت و محکمی که دارند ، اتصالات آن به خوبی در هم چفت می شوند. این اسباب بازی فکری باعث خلاقیت ذهن کودک می شود و ذهن او را پر از ایده می کند. لوله های پلاستیکی همانطور که به راحتی در هم چفت می شوند به راحتی نیز از هم جدا می شوند و فشاری به کودک برای بیرون آوردن لوله ها وارد نمی شود. کودک با این اسباب بازی هزاران مدل متنوع می تواند بسازد و با آن ها بازی کند. کودک با فکر کردن می تواند طرح های جدیدی بسازد و از سازه های خود لذت ببرد. رنگارنگ بودن قطعات این اسباب بازی فکری هر کودکی را به خود جذب می کند و این گوناگونی در رنگ برای شناخت کودک از رنگ ها بسیار مفید است. این بازی فکری را به صورت گروهی نیز می توان با اعضای خانواده بازی کرد. این بازی برای کودکان بالای ۳ سال مناسب است و به خوبی می تواند علاوه بر تقویت مهارت دست و افزایش خلاقیت ، به افزایش هوش فضایی و سه بعدی کودکان نیز کمک کند.

سایر ویژگی های بازی

  • جنس پلاستیک ABS
  • بسیار مقاوم و با دوام
  • خلاقیت ذهن کودک
  • قابلیت انجام بازی به صورت گروهی
  • مناسب کودکان بالای ۳ سال
  • افزایش هوش فضایی و سه بعدی کودکان

امتیاز کاربران به:

لوله لوله ۴۰ قطعه (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش