بازخورد درباره این کالا

چهل و پنج راز برای خانه ای زیبا تمام رنگی

0
از 0 رای

0دیدگاه

کتاب چهل و پنج راز برای خانه ای زیبا نوشته کیوان علیزاده از انتشارات دیباگران تهران در فروشگاه گیتامهر قابل تهیه می باشد.

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
139,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 9 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

چهل و پنج راز برای خانه ای زیبا تمام رنگی

کتاب چهل و پنج راز برای خانه ای زیبا نوشته کیوان علیزاده از انتشارات دیباگران تهران در فروشگاه گیتامهر قابل تهیه می باشد.

نمایش بیشتر - بستن

کتاب چهل و پنج راز برای خانه ای زیبا نوشته کیوان علیزاده توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.موضوع کتاب: مهندسی عمران، معماری، نقشه برداریدر دنیای امروز معماری از مهم ترین هنر های دنیاست و میل به دانش آن در تمامی افراد یافت می شود . همه ما خواستار خانه ای زیباییم، اما از کجا باید شروع کرد ؟ این راه رسیدن چه اندازه دشوار یا آسان است ؟  کتابی که در دست شماست با توجه به آخرین مطالعات و تحقیقات روز دنیا  در هنر معماری نوشته شده است . در این کتاب به خصوصیات زیباشناسی و حالات روانی هر فرد با برخورد به دنیای اطراف توجه ویژه ایی شده است .  لازم به ذکر است برای خواندن این کتاب نیاز به هیچ پیشنیازی نیست ، مطالب کتاب کاملا شفاف اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و در نهایت این کتاب برای دانش آموختگان رشته های معماری و وابسته به آن نیز مناسب است و اطلاعاتی را در اختیار آنان قرار می دهد که هیچ جا حرفی از آن زده نشده است.

امتیاز کاربران به:

چهل و پنج راز برای خانه ای زیبا تمام رنگی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه