بازخورد درباره این کالا

آیین نامه طرح هندسی راه های ایران نشریه 415

0
از 0 رای

0دیدگاه

کتاب آیین نامه طرح هندسی راه های ایران نوشته سازمان برنامه و بودجه کشور از انتشارات توسعه ایران در فروشگاه گیتامهر قابل تهیه می باشد.

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 9 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

آیین نامه طرح هندسی راه های ایران نشریه 415

کتاب آیین نامه طرح هندسی راه های ایران نوشته سازمان برنامه و بودجه کشور از انتشارات توسعه ایران در فروشگاه گیتامهر قابل تهیه می باشد.

نمایش بیشتر - بستن

کتاب آیین نامه طرح هندسی راه های ایران نشریه شماره ۴۱۵ نوشته سازمان برنامه و بودجه کشور, توسط انتشارات توسعه ایران به چاپ رسیده است.موضوع کتاب: مهندسی عمران, معیارهای طراحی, هندسی راه ها, مبانی طراحی, تخلیه آب های سطحیمباحث کتاب نشریه شماره ۴۱۵کلیاتتعریف ها و اختصارهاطبقه بندی راه هامبانی طراحیمعیارهای طرح هندسی راه هانیمرخ های عرضی راه و ابنیهترافیک و گنجایشتقاطع هاتبادل ها تخلیه آب های سطحیفهرست شکل هافهرست جدول هاویژگی های کتاب آیین نامه طرح هندسی راه های ایرانپروژه هاى راه سازى به منظور ایجاد شرایط ایمن و راحت براى استفاده کنندگان از راه هاى کشور انجام مى شود، به نحوى که در آن، نیازهاى اجتماعى، اقتصادى و زیست محیطى به شرح زیر به طور کامل رعایت شده باشد.نیاز به حمل و نقل ایمن، راحت، سریع و ارزاندستیابى به نیازها و هدف هاى استفاده کنندگانتوجه بیشتر به نیازهاى استفادهکنندگان آسیبپذیردر نظر گرفتن هزینه ها و ارزش هاى حفظ محیط زیست و منظرآرایىبرنامه ریزى بر اساس امکان هاى مالى، بودجه و اعتبارات قابل دسترسى واقعىهزینه نگهدارىباید در طرح راه ها به این مسئله که ایجاد ارتباط مورد نظر، چه هزینه هایى از سرمایه گذارى را به خود اختصاص مى دهد و بازده آن در کل سیستم ارتباطات به چه میزان است، توجه کافى مبذول داشت تا اولویت راه مورد نظر در کل سیستم راه سازى کشور از نظر منافع، اهداف و ارزش هاى اجتماعى و ملّى معلوم شود.در مطالعات راه باید هماهنگى طرح هندسى با نیازمندى هاى حجم ترافیک در ساعت طرح، با توجه به طبقه بندى عملکردی و شرایط محیطی راه و هم چنین انواع وسایل حمل و نقل براى دستیابى به هدف نهایى که همان افزایش امکان تحرک و ایمنى بهره بردارى از راه است، مورد نظر باشد.

امتیاز کاربران به:

آیین نامه طرح هندسی راه های ایران نشریه 415 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه