بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 9781846043673

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Deepak Chopra, Rudolph E. Tanzi

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

336

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 14 مهر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

Super Brain

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Deepak Chopra, Rudolph E. Tanzi

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

336

نمایش بیشتر - بستن

کتاب Super Brain نوشته دیپاک چوپرا (Deepak Chopra), رودلف ای تانزی (Rudolph E. Tanzi), توسط انتشارات جنگل (انتشارات اصلی thorndike press) به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان انگلیسی, آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان, انگیزشی برای موفقیت به زبان اصلی

در کتاب Super Brain ، «چوپرا» و «تانزی» شما را به سفری جذاب می­برند که می­توانید جهشی کامل در وضعیت ذهنی خود ایجاد کنید. مغز فقط بزرگ‌ترین هدیه‌­ای نیست که خدا به انسان داده‌­است، بلکه دروازه‌­ایست به سمت آینده‌­ای نامحدود که از امروز می­توانید برای ساختنش تلاش کنید. تربیت مغز زمانی آغاز می­شود که میزان خودآگاهی افزایش یافته ­باشد.
نویسنده و مروج طب جایگزین، «دیپاک چوپرا» و استاد عصب­‌شناسی  دانشگاه هاروارد، «رودلف ای. تانزی»، یکی از برجسته‌­ترین متخصصان جهان در عرصه­‌ی مطالعات مغزی، تخصصشان را برای درک بیشتر از ارتباط با مغز، در کتاب Super Brain ادغام کرده‌­اند. کتابی که در سال 2011 منتشر و به عنوان یک راهنمای بی‌­نظیر برای بهره‌­برداری بهینه از مغز به مردم ارائه ­شده­‌است.
دکتر «آز»، پزشک جراح، متخصص قلب و استاد دانشکده‌­ی جراحی دانشگاه کلمبیا درباره­‌ی کتاب می­گوید: « از طریق این بررسی هوشمندانه، داستان فریبنده‌­ی ذهن ما، توسط دو­متخصص برتر جهان، کاملا مشخص می­شود و استفاده از راهکارهایش همیشه ذهن ما را جوان و پویا نگه می­دارد.»
لری کینگ، مجری پرسابقه‌­ی شبکه­‌ی سی­‌ان‌­ان درباره‌­ی کتاب می­گوید:« چوپرا با رودلف ای. تانزی در سوپرمغز کنار هم قرار می ­گیرند و کتابی روان و آسان برای خواندن می­نویسند که به شما کمک می­کند ازآنچه دارید، با حداکثر بهره‌وری استفاده کنید.»
«دین اورنیش»، پزشک، پژوهشگر، استاد دانشگاه و مؤلف آمریکایی درباره‌­ی کتاب می­گوید:« تفکر­برانگیز، جذاب و قابل فهم… کتابی که زندگی بسیاری را بهبود خواهد ­داد. کدهای مغز را رمزگشایی می­کند و از قدرت­‌های افسانه‌­ای مغز، با ارائه‌­ی یک برنامه‌­ی قوی و عملی، رونمایی می­نماید و شما را به سمت دستیابی به یک ابرمغز واقعی سوق می‌دهد. خواندن کتاب ابرمغز، برای رسیدن به سلامتی جسمی و روحی، افزایش طول عمر و استفاده از بالاترین توانمندی انسان، برای همه ضروری است.»

امتیاز کاربران به:

Super Brain (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه