نقد و بررسی
Sales Managementمشخصات
ناشر
جنگل/ جاودانه
نویسنده
Brian Tracy
قطع کتاب
جیبی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
128
کتاب Sales Management The Brian Tracy Success Library نوشته برایان تریسی (Brian Tracy), توسط انتشارات جنگل (انتشارات اصلی amacom) به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: زبان انگلیسی, آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان, انگیزشی موفقیت به زبان انگلیسی
کتاب Sales Management یکی از آثار جاویدان برایان تریسی محسوب میشود که خواندنش برای هر فروشندهای لازم است. این کتاب انگیزشی فروش موفق را در اختیار ما قرار میدهد و میتواند با راهکارهایش فروشندگان موفقی را پرورش دهد؛ علاوهبر این، روشهای مدیریت را بر اساس اهداف تعیینشده فروش به ما معرفی میکند و نکات کلیدی را در این زمینه در اختیار ما قرار میدهد. یکی از مهمترین کارهایی که برایان تریسی در کتاب مدیریت فروش انجام داده ، تغییر نگرش مدیران در زمینه فروش است. او به ما نشان میدهد که نقش تیم فروش در میزان موفقیت سازمان چقدر میتواند مؤثر باشد و سپس به ما میگوید که چگونه میتوان چنین تیم فروشی را تشکیل داد. باید بدانیم که شرط اصلی موفقیت در یک سازمان، استخدام افراد مناسب است. افراد لایق، میتوانند یک سازمان را به حداکثر سود برسانند.
در کتاب Sales Management یاد میگیرید که چگونه افراد لایقی را استخدام کنید تا بتوانید در فرصتی کوتاه، به سودآوری بالا برسید. یک ضربالمثل معروف هست که میگوید شروع خوب، نصف کار است. در فصل چهارم کتاب یاد میگیرید که چگونه میتوانید کارتان را درست آغاز کنید.
راهکارهای برایان تریسی به شما میآموزد که چگونه میتوانید از طریق کنترل فکر، احساس و باور نسبت به خود، به یک فروشنده خوب تبدیل شوید. فروشنده خوب علاوهبر اینکه باید به فروشندگی عشق بورزد، باید خود را نیز به عنوان یک فروشنده خوب قبول داشته باشد و به تواناییهایش در این زمینه اعتماد کند. در یکی از فصلهای کتاب مدیریت فروش، برایان تریسی، به معرفی روش کانی (CANEI) میپردازد. کانی به معنی پیشرفت مداوم و بیپایان است. درواقع فلسفه موفقیت اکثر شرکتهای بزرگ دنیا ارتقای عملکرد همه بخشهای سازمان به صورت مداوم است و اگر سازمانی پیشرفت مداوم در همه زمینهها نداشته باشد، نمیتواند در بازار رقابتی حال حاضر، دوام بیاورد.
0دیدگاه