بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 9781857998658

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Jostein Gaarder

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

326

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
60,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 14 مهر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

The Solitaire Mystery

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Jostein Gaarder

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

326

نمایش بیشتر - بستن

کتاب The Solitaire Mystery نوشته جوستین گاردر (Jostein Gaarder), توسط انتشارات جنگل (انتشارات اصلی orion) به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان انگلیسی, آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان, کتاب فلسفی به زبان انگلیسی

یوستین گوردر کتابThe Solitaire Mystery را قبل از کتاب موفقش یعنی دنیای سوفی، در سال ۱۹۹۰ منتشر کرد. برخلاف دنیای سوفی، این کتاب به صورت مستقیم نظریات فیلسوفان و نامشان را ذکر نمی‌کند و ممکن است خواننده حتی متوجه نشود که درگیر مباحث عمیق فلسفی شده‌است. کتاب The Solitaire Mystery نقد‌های مثبتی دریافت کرده‌است. وبسایت آمازون در نقد آن نوشته‌است: « یوستین گوردر موفقیت بین‌المللی باورنکردنی با دنیای سوفی، که یک داستان در مورد فلسفه غرب از زاویه دید یک دختر بچه بود، به‌دست آورد. کتاب راز فال ورق یک اثر قدیمی‌تر از او است که از زبان نروژی ترجمه شده‌است. این داستانِ شبه‌افسانه‌ای سَری به فلسفه هم می‌زند، هر چند کمتر از دنیای سوفی».

«پابلیشرز ویکلی» (Publisher’s Weekly) در مورد کتاب نوشته‌است: «علاقه‌مندان به کتاب پرفروش دنیای سوفی با استعداد ذاتی یوستین گوردر، این معلمِ  نروژیِ سابقِ فلسفه، برای تبدیل مباحث پیچیده و گیج‌کننده به داستانی غیرقابل پیش‌بینی، جذب‌کننده و هیجان‌انگیز، آشنایی دارند. این رمان که قبل از دنیای سوفی در نروژ به چاپ رسیده‌ بود، یک کتاب غیرمتعارف و لذت‌بخش دیگر از گوردر است. گوردر در این کتاب، هر چند ساده‌تر از دنیای سوفی، خواننده را در بحث‌های پیچیده مانند سرنوشت و طبیعتِ بودن، راهنمایی می‌کند».

«بوک لیست» درباره کتاب توضیح داده‌است که: «گوردر، معلم سابق فلسفه دبیرستان و نویسنده کتاب پرفروش دنیای سوفی، استعداد و شوق خودش برای نشان دادن معنی زندگی را در این افسانه نمایان می‌کند. این رمان خلاقانه، همانند یک دست ورق به خوانندگان عرضه می‌شود، هر فصلش نماد یکی از ورق‌‌ها است و یکی از راز‌های داستان را برملا می‌کند. گوردر این داستان سحر‌انگیز را به قصد بیدار کردن کودک درون خواننده نوشته است».

امتیاز کاربران به:

The Solitaire Mystery (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه