بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 9781524714727

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Karen M. McManus

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

گالینگور

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

336

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 14 مهر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

Two Can Keep a Secret

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Karen M. McManus

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

گالینگور

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

336

نمایش بیشتر - بستن

کتاب Two Can Keep a Secret نوشته کارن ام مک منس (Karen M. McManus), توسط انتشارات جنگل (انتشارات اصلی penguin) به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان انگلیسی, رمان به زبان انگلیسی, داستانی معمایی جنایی به زبان اصلی

کتاب Two Can Keep a Secret یک ماجراجویی سراسر هیجان‌انگیز برای نوجوانان است. اگر از کتاب اول «کارن مک‌منس»(Karen McManus) «یکی از ما دروغ می‌گوید» One of Us Is Lying ، که بسیاری عقیده دارند مخلوطی از فیلم های پرطرفدار «دروغگویانِ زیبایِ کوچک» (Pretty Little Liars)  و «باشگاه صبحانه» (Breakfast Club) است، خوشتان می‌آید، بدون شک این کتاب را نیز دوست خواهید داشت. درست است که مخاطبان این کتاب نوجوانان‌ هستند، اما کتاب به قدری جذاب است که پدر و مادرها نیز به سختی می‌توانند آن را کنار بگذارند. با وجود اینکه کتاب شخصیت های یکسانی با کتاب One of Us Is Lying ندارد، ولی اتفاقات این دو کتاب در یک جهان جریان دارند.

کتاب  13Two Can Keep a Secret  هفته در لیست کتاب های پرفروش نیویورک تایمز New York Times قرار گرفت و «اینترتینمنت ویکلی» Entertainment Weekly  درباره‌ی آن نوشت: «وقتی صحبت از تعلیق در کتاب های نوجوانان میشود، «کارن مک‌منس» (Karen McManus) کلاس کاری خاصی خود را دارد. او که به تازگی کتاب پرفروش خود، «یکی از ما دروغ می‌گوید» One of Us Is Lying را منتشر کرده، با کتابی که حتی بهتر از قبل است بازگشته است». پابلیشرز ویکلی Publishers Weekly نیز کتاب را تحسین کرد: «با داشتن شخصیت های پیچیده، «مک‌منس» رمان پلیسی‌ با داستان سریع و پیچیده را تحویل ما می‌دهد.» نظر سایت باسل Bustle نیز قابل توجه است: «اگر به ژانر هیجانی نوجوانان، مانند کتاب‌های ریوردیل(Riverdale) و اشیاء تیز(‌Sharp Objects) علاقه‌مند هستید، حتما این کتاب را بخوانید.»

امتیاز کاربران به:

Two Can Keep a Secret (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه