بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 9780061438295

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Joe Navarro

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

272

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 14 مهر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

What every body is saying

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Joe Navarro

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

272

نمایش بیشتر - بستن

کتاب What every body is saying نوشته جو ناوارو (Joe Navarro), توسط انتشارات جنگل (انتشارات اصلی william morrow) به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان انگلیسی, آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان, انگیزشی به زبان اصلی

بسیاری از کتاب‌هایی که درباره حالات و رفتارهای غیرکلامی‌ نوشته شده‌اند، حاصل نظر شخصی و برداشت‌های فردی نویسنده بوده است. اما درکتاب What Everybody Is Saying، اطلاعات ارائه شده بر مبنای آزمایشات عملی و اصول علمی‌ است. با اینکه نویسنده این کتاب افسر سابق FBI بوده است و بسیاری از تجربیات او در بازجویی‌ها اتفاق افتاده است اما زبان بدن و رفتار غیرکلامی‌ فقط محدود به این حیطه شغلی نیست. بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر، مجریان تلویزیونی و مذاکره‌کنندگان سیاسی و اقتصادی به شدت به این دانش نیاز دارند. جدا از مشاغل مختلف، زبان بدن در ارتباطات روزمره هم کاربرد فراوان دارد و به درک متقابل افراد از همدیگر منجر می‌شود. همیشه نیازی به برقراری ارتباط کلامی نیست. گاهی در سکوت هم می‌توان حرف‌های عمیقی را با رفتار و حالات منتقل کرد.

دکتر «دیوید گیونز» نویسنده کتاب نشانه‌های عاشقانه و مجرمانه درباره این کتاب می‌گوید: «این کتاب به طور استادانه‌ای به تحلیل زبان بدن و زبان غیرکلامی‌ می‌پردازد». کتاب زبان بدن چه می‌گوید می‌تواند در بالاترین سطوح قضایی و امنیتی استفاده و حتی تدریس شود. کتاب بدن چه می‌گوید تمام فرضیات شما درباره درک کردن دیگران را تغییر می‌­دهد و می‌توانید نشانه هایی که تا به حال به آنها دقت نکرده‌اید را در بدن دیگران تشخیص دهید. نکته مهم درباره کتاب What Everybody Is Saying این است که به پشتوانه سال‌ها پژوهش آکادمیک و تجربه عملی، این کتاب به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید به دور از نتیجه‌گیری‌های مبتدیانه، به طور دقیق حرکات و رفتار دیگران را تحلیل کنید. این کتاب که برای اولین بار به زبان اصلی در انتشارات جنگل منتشر شده‌است برای همه مصاحبه‌گران و مذاکره‌کنندگان و همه کسانی که می‌خواهند لایه‌های بیشتری از ارتباطات را درک کنند توصیه می‌شود.

امتیاز کاربران به:

What every body is saying (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه