بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 9780330454537

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Cormac McCarthy

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

318

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 280,000 تومان.Current price is: 139,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 23 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

No Country for Old Men

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Cormac McCarthy

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

318

نمایش بیشتر - بستن

کتاب No Country for Old Men نوشته نویسنده امریکایی کورمک مک کارتی (Cormac McCarthy) می باشد که در سال توسط انتشارات جنگل (انتشارات اصلی Picador) به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان انگلیسی, رمان به زبان انگلیسی, داستانی به زبان اصلی, رمان جنایی

رمان No Country for Old Men نوشته نویسنده آمریکایی مشهور، «کورمک مک‌کارتی» (Cormac McCarthy) است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده‌است. مک‌کارتی ابتدا این رمان جذاب را به‌صورت یک فیلم‌نامه نوشته بود که مدتی بعد نظرش عوض می‌شود و آن را به صورت رمانی وسترن منتشر می‌کند. همین موضوع باعث شده که سبک نگارش این رمان ساده باشد و از لحاظ تکنیک و سبک نگارش از سایر کارهای مک‌کارتی متفاوت باشد. رمان No Country for Old Men که داستانی درام دارد خیلی سریع به شهرت و محبوبیت رسید و تنها ۲ سال پس از انتشارش توسط برادران کوئن مورد اقتباس قرار گرفت.

عنوان رمان انگلیسی No Country for Old Men از اولین خط از شعری به عنوان Sailing to Byzantium نوشته W. B. Yeats گرفته شده‌است. نقدهایی که این کتاب را هدف قرار داده‌بودند، در ابتدا متفاوت و مختلف بودند. روزنامه Houston Chronicle به شدت این کتاب و نویسنده را ستایش کرده بود در‌حالی که Harold Bloom، منتقد ادبی سرشناس، این کتاب را به علت کمبود یک بحث اخلاقی سرزنش کرد.

خلاصه کتاب No Country for Old Men

داستان کتاب No Country for Old Men در سال ۱۹۸۰ در غرب ایالت تگزاس و در مرز کشور مکزیک رخ می‌دهد. روایت با «لوئلین ماس» (Llewellyn Moss)، سرباز بازنشسته جنگ ویتنام شروع می‌شود. وقتی لوئلین در حال شکار یک بزکوهی با یک صحنه کشتار مواجه می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند. لوئلین بعد از بررسی صحنه قتل متوجه می‌شود که وانتی پر از کوکائین و چمدانی حاوی ۲.۴ میلیون دلار در آنجا رها شده‌است. او سریع چمدان را برمی‌دارد و به خانه می‌برد و به همسرش می‌گوید که به خانه مادرش برود تا وقتی خبرش کند. ماجرا از جایی بالا می‌گیرد که لوئلین بخاطر برداشتن پول مورد تعقیب قرار می‌گیرد و کسی که به دنبالش است کسی نیست جز «چیگرو» (Chigurh) بی احساس و جانی که استخدام شده که پول دزدیده‌شده را به هر بهایی پس بگیرد. کلانتر منطقه که حالا درگیر این پرونده شده نیز یک پله عقب‌تر به دنبال لوئلین و چیگرو میگردد تا جلوی قتل احتمالی لوئلین را بگیرد.

امتیاز کاربران به:

No Country for Old Men (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه