بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 9780141331645

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Carlo Collodi

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

286

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 23 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

Pinocchio

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Carlo Collodi

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

286

نمایش بیشتر - بستن

کتاب Pinocchio نوشته کارلو کلودی (Carlo Collodi), توسط انتشارات جنگل (انتشارات اصلی penguin) به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان انگلیسی, رمان به زبان انگلیسی, داستان فانتزی به زبان اصلی

شخصیت پینوکیو در کتاب Pinocchio از معروف­ترین شخصیت­‌های ادبیات کودکان است. نسخه‌ی اصلی کتاب به زبان ایتالیایی نوشته شده است. برجسته ترین ویژگی پینوکیو این است که وقتی دروغ بگوید، بینی­اش دراز می­شود. این ویژگی او به قدری در میان مردم دنیا مشهور است  که می توان گفت کمتر کسی پیدا می­شود شخصیت و ویژگی معروف آن را نشناسد. کتاب پینوکیو تا به امروز به 300 زبان مختلف ترجمه شده که تا به حال هیچ کتاب غیر دینی دیگری به این موفقیت دست پیدا نکرده است. این کتاب با فروش حدود 80 میلیون نسخه در سال­های اخیر، یکی از پرفروش­ترین کتاب­‌های دنیاست.

خلاصه کتاب Pinocchio

مرد نجاری در حال ساختن پایه یک میز از چوب درخت کاج بود که متوجه می­شود این چوب قدرت صحبت کردن دارد، برای همین کمی نگران می­شود. او برای خلاص شدن از دست این چوب آن را به پیرمرد فقیری به اسم «ژپتو» (Geppetto) می­دهد، اما ژپتو با صرف وقت زیادی روی آن،  یک عروسک چوبی به اسم «پینوکیو» (Pinocchio) می­سازد. پینوکیو از همان ابتدا شروع به  اذیت و آزار پیرمرد بیچاره می­کند و هنگامی که ساخت پا­هایش کامل ­می­شود و راه رفتن را یاد می­گیرد، از خانه فرار می­کند. ژپتو به دنبال او می­رود و می­خواهد او را به خانه باز گرداند اما به اتهام آزار رساندن به این عروسک توسط پلیس‌­ها دستگیر و به زندان فرستاده ­می­شود.

وقتی پینوکیو به خانه برمی­گردد، اسباب بازی دیگری که داخل خانه وجود داشت شروع به نصیحت او ­می­کند و به او می­گوید که باید با ژپتو بهتر رفتار کند اما پینوکیو عصبانی می­شود و اسباب بازی را خراب می­کند. همان شب پینوکیو نزدیک گاز می­شود اما پاهایش را می­سوزاند و متوجه می­شود که ژپتو همانند پدر اوست و به او نیاز دارد. پدر ژپتو دوباره برای پینوکیو پاهای جدیدی می­سازد و از آنجایی که هنوز پینوکیو را دوست می­دارد، وسایل با ارزشی هم که برایش مانده­ است را می­فروشد و پینوکیو را به مدرسه می­فرستد. پینوکیو متوجه می­شود با وجود اخلاق بدش، قلب مهربانی دارد، پس تصمیم می­گیرد تا پول دراورده و به پدر ژپتو کمک کند اما در این راه وارد ماجراها و دردسرهای بزرگی می­شود.

امتیاز کاربران به:

Pinocchio (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه