بازخورد درباره این کالا

Fun for Starters students book

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 9781316617465

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Karen Saxby, Anne Robinson

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

144

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 150,000 تومان.Current price is: 70,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 21 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

Fun for Starters students book

مشخصات

ناشر

جنگل/ جاودانه

نویسنده

Karen Saxby, Anne Robinson

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

144

نمایش بیشتر - بستن

کتاب Fun for Starters Students Book 4th and Home Fun Booklet 2 نوشته Anne Robinson ,Karen Saxby، توسط انتشارات cambridge به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان, زبان انگلیسی, آموزشی کودکان

ویرایش چهارم کتاب های YLEدر هر سه سطح آزمون (Starters, Movers, Flyers) بر اساس آزمون تجدید نظر شده سال 2018 طراحی شده است. کتاب فوق زبان آموزان را برای آزمون های YLE کمبریج آماده می کند. تمرین های جذاب بر اساس سیلابس آزمونهای کمبریج انتخاب شده اند و مطالب با تمرکز اصلی بر روی مشکلات رایجی که کودکان در این آزمون ها با آن مواجه خواهند بود طراحی شده است. هر درس برای یک جلسه 75 تا 90 دقیقه ای طراحی شده است. از مزایای این مجموعه همراهی آن با Booklet است (هر سطح شامل دوbooklet) که امکان تمرین لغات و مطالب فراگرفته در کلاس را در خانه برای دانش آموزان مهیا می کند.

داستانهای این مجموعه نیز جهت تمرین بیشتر به همراه فعالیت و تمرین در پایان هر داستان برای تست میزان درک زبان آموزان از داستان و فرصتی جهت یادگیری و تمرین نکات کلیدی گرامر و واژگان و سوالات آزمون محور طراحی شده اند. شایان ذکر است که سطوح این کتاب از سطح پایه تا متوسط (A1-A2) می باشد همچنین مجموعه حاضر برای افرادی که قصد شرکت در این آزمون را ندارند نیز توصیه می شود.
ویژگی های کلیدی : • هر درس شامل مطالب جذاب است که که به دانش آموزان انگیزه لازم برای یادگیری و صحبت میدهد. • درس های موضوع بندی شده که دایره لغت و گرامر شاگرد را تقویت می کند . • فرصت های بیشتر برای تمرین speaking و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در صحبت به زبان انگلیسی • راهنمای معلم این مجموعه شامل روش تدریس، پاسخ نامه و متن کامل listening ها و نکات کلیدی در تقویت مهارت speaking دانش آموزان می باشد همچنین دارای منابع قابل کپی برای استفاده در کلاس است.

امتیاز کاربران به:

Fun for Starters students book (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه