نقد و بررسی
Teaching and Researching Speakingمشخصات
ناشر
جنگل/ جاودانه
نویسنده
ربکا هاگز
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
248
کتاب Teaching and Researching Speaking Second Edition نوشته ربکا هاگز، توسط انتشارات pearson به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: زبان, زبان انگلیسی, برای دانشجویان رشته زبان انگلیسی, زبان شناسی و ترجمه, آموزش زبان
مهارت گفتار یک فرایند پویا و بین فردی است که به شدت تحت تأثیر چگونگی برخورد ما با دیگران در طیف وسیعی از زمینه های رسمی و روزمره قرار می گیرد. با وجود این، مهارت گفتاری اغلب به گونه ای تدریس و تحقیق می شود ، که گویی به سادگی آن را نوعی دیگر از مهارت نوشتاری می پندارند. در کتاب Teaching and Researching Speaking ، ربکا هیوز Rebecca Hughes بیان می کند که ما از درک کافی و فهم دقیقی از جنبه های مهارت گفتار برخوردار نیستیم، جنبه های مهم سخن مانند لحن و آهنگ، برخورد، تأثیر و نحوه سخن گفتن و مشارکت افراد با یکدیگر.
این کتاب به طور کامل مورد تجدید نظر قرار گرفته و به روز شده است و دربرگیرنده مفاد زیر است:
1-فصل جدیدی در مورد ارزیابی، و بحث در مورد مسائل مهم و حیاتی زبان گفتار در زمینه های مهاجرت افزوده شده است.
2- اضافه شدن موارد جدیدی که علارغم دسترسی به داده های گفتاری از طریق وب سایت جهانی و فن آوری های جدید به مخاطب اجازه می دهد تا بینش neurolinguistic را بیش از پیش دریابد.
3-خلاصه ها و مطالعات موردی برای کمک به خواننده برای روبرو شدن با تحقیقات در زمینه مهارت گفتار نیز ارائه شده است و همچنین این مطالب دیگر محققان را مشتاق می سازد تا الگو های گفتاری را که در کلاس های خود استفاده می کنند، مورد سوال قرار دهند.
با بررسی مواد و شیوه های ارزیابی در مورد زبان گفتاری و برجسته سازی زمینه های جدید برای کار و همکاری بین محققان و متخصصان، این کتاب منبع ارزشمندی برای هر کسی است که به تدریس زبان مشغول است.
مباحث کتابTeaching and Researching Speaking
Section I Issues in teaching and researching speaking
1 Conceptual and historical background
2 The research space: paradigms and issues
Section II Issues for teaching and assessing speaking
3 Approaches, materials and the issue of ‘real’speech
4 Issues in assessing speaking
5 Approaches to researching speech
Section III Researching speaking
6 Spoken language and the classroom
7 Research project ideas and frameworks
Section IV Resources and further information
8 Research borders and boundaries
9 Research resources
0دیدگاه