نقد و بررسی
کتاب 700 نکته ی کار و کسبمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
پرویز درگی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
266
کتاب 700 نکته ی کار و کسب نوشته پرویز درگی توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، موفقیت در کسب و کار، تجارت
پیتر فیسک برای موفقیت در بازار، توصیه های کاربردی مفیدی مطرح می کند و استعاره های زیبایی را بکار می برد. اما نکته ی کلیدی مباحث ایشان، جامعیت نگری در سایه ی تعامل است که در چهار حوزه جامعیت نگری بین اهداف کوتاه مدت با اهداف بلندمدت،جامعیت نگری بین ایده های ساختارشکن با اقدامات عملی، جامعیت نگری بین نگاه از درون به بیرون با نگاه از بیرون به درون، جامعیت نگری بین نیم کره ی چپ مغز با نیم کره ی راست مغز تعامل، مهمترین عامل زیرساختی موفقیت است که با نگرش دوسویه بین درون و بیرون سازمان، هدفهای بلندمدت و کوتاه مدت، نیمکره ی راست و چپ مغز، و همچنین ایده های افراطی، خارج از هنجار و روال، بدور از منطق معمول و مرسوم، و البته اقدام عملی دست یافتنی می شود، بیان می شود.
مباحث کتاب 700نکته کار و کسب
- شم بازار
- مدیریت بر خود
- مهندسی موفقیت
- شادی بهره ور
- حس بازار
- کار و کسب
- بازاریابی و فروش
- برند
- رفتار مصرف کننده
- مشتری نوازی
- نبض بازار
- مدیریت شایسته
- سازمان شایسته
- آشنایی با فعالیت های شرکت TMBA
0دیدگاه