نقد و بررسی
مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایهمشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
فیلیپ کاتلر, هرماوان کارتاجایا
مترجم
عبدالحمید ابراهیمی, هرمز مهرانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
223
کتاب مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه نوشته فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا,دیوید یانگ ترجمه عبدالحمید ابراهیمی ، هرمز مهرانی توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، بازاریابی، سرمایه گذاران
این كتاب به شما منابع مختلف تأمین مالی و این كه سرمایهگذاران و قرض دهندگان چگونه تصمیم میگیرند تا از كدامیك از قرضگیرندگان پشتیبانی نمایند را توضیح خواهد داد. پس از این كه شما دریافت كنید كه چگونه انواع سرمایهگذاران و قرض دهندگان فكر میكنند، میتوانید چشمانداز آینده كسبو كار خود را شناسایی و مورد خود را بهبهترین شیوه برای اخذ منابع مالی بیان نمایید. هرفردی كه در كسبوكار فعالیت دارد در نهایت باید برای جذب سرمایه رقابت با واقعیتها و بحثهای قانع كنندهای بازاریی نماید. اولین بخش این كتاب مقدمه و بررسی اجمالی بازار سرمایه میباشد.بخش دوم روش كار بازار سرمایه را توصیف مینماید. بخش سوم چگونگی كمك مفاهیم و ابزارهای بازاریابی را به فرایند جذب سرمایه مورد نیاز كسب و كار شما را شرح میدهد
معرفی مباحث کتاب مدیریت بازاریابی
- بازاریابی برای جذب سرمایه گذران
- جذب سرمایه/شناخت سرمایه گذران
- تامین مالی
- سرمایه خصوصی
- وام دهندگان
- ابزارهای جذب و حفظ سرمایه گذران
- راهبرد
- تاکتیک
- ارزش
0دیدگاه