نقد و بررسی
مدیریت سرویس برای جشن ها و میهمانی هامشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
توماس ای گورک
مترجم
حمید آقاسامان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
232
کتاب مدیریت سرویس برای جشن ها و میهمانی ها نوشته توماس ای گورک ترجمه حمید آقاسامان توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، هتلداری و گردشگری، برنامه ریزی
موفقیت در بخش جشن ها و میهمانی ها به عوامل بسیاری بستگی دارد. سطح توقع میهمانان بالا رفته و همین امر باعث شده تا تلاش بیشتری برای جلب توجه آنان صورت پذیرد. دیگر تنها سرو غذا و نوشیدنی های عالی برای میهمانان کافی نیست، بلکه سایر موارد جانبی و حاشیه ای نیز باید به درستی و دقیق انجام شوند؛ اینجاست که میهمانان به دنبال خلاقیت و ایده های تازه هستند، مانند وجود نظم و هماهنگی در هنگام برگزاری یک مراسم.
معرفی مباحث کتاب مدیریت سرویس
- سالن ها و اتاق های پذیرایی و میزها
- ابزار و وسایل مورد استفاده
- قوانین برای چیدمان میز
- منو. بوفه و نوشیدنی
- دکوراسیون و میز و
- برنامه ریزی برای برگزاری مراسم
- سرویس دهی در بخش مراسم
- گزارش های متنوع از بخش پذیرایی و جشن ها
- لیست های بررسی و فرمها
0دیدگاه