نقد و بررسی
الگوهای توسعه کسب و کار در صنایع لوازم خانگی و شوینده ایرانمشخصات
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
نویسنده
مسعود کمالی اردکانی, فخرالسادات فاطمی, محمد رضائی پور
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
تعداد صفحات
264
کتاب الگوهای توسعه کسب و کار در صنایع لوازم خانگی و شوینده ایران نوشته مسعود کمالی اردکانی، فخرالسادات فاطمی، محمد رضائی پور توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، کسب و کار، موفقیت در کسب و کار
این کتاب اثری پژوهشی است که میتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار تمام فعالان در این زمینهها قرار دهد. در بخش اول کتاب با کلیات این موضوع و برخی اصطلاحات خاص آن آشنا میشویم و الگوهای مفهومی را باهم مرور میکنیم. بخش دوم به معرفی محیط بخش صنعت: لوازم خانگی و صنایع شیمیایی میپردازد. بخش سوم به نتایج بررسی الگوهای توسعه کسب و کار بنگاههای ایرانی و مقایسه با الگوهای جهانی اختصاص دارد و دلایل عدم توفیق را بیان میکند. در بخش چهارم نیز با الگوی کسب و کار بنگاههای ایرانی در صنعت لوازم خانگی و شوینده آشنا میشویم.
0دیدگاه