نقد و بررسی
کتاب چگونه برندها رشد می کنند بخش دوممشخصات
ناشر
دیباگران تهران
نویسنده
جنی رومانایوک, بایرن شارپ
مترجم
احمد روستا, سجاد خالوزاده مبارکه
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
212
کتاب چگونه برندها رشد می کنند بخش دوم نوشته جنی رومانایوک، بایرن شارپ با ترجمه احمد روستا، سجاد خالوزاده مبارکه, توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، برندسازی، مارکتینگ
پیرو موفقیت پرفروش ترین کتاب بین المللی «چگونه برندها رشد می کنند: آنچه بازاریابان نمی دانند» کتابی جدید می آید که خوانندگان را به یک سفر برای بازاریابی هوشمندتر و مبتنی بر شواهد پیش می برد.این کتاب شامل بازارهای نوظهور،خدمات و کالاهای با دوام ،برندهای جدید،برندهای لوکس می باشد. این کتاب درباره اصول رفتارهای خرید و عملکرد برند است-اصولی که یک نقشه راه استوار برای رشد برند و بهبود بهره وری بازاریابی ارائه می نماید. این کتاب روشی که شما درباره بازاریابی فکر می کنید را برای همیشه تغییر خواهد داد.
0دیدگاه