نقد و بررسی
کتاب مدیریت کنترل کیفیتمشخصات
ناشر
دیباگران تهران
نویسنده
علی ابراهیمی, مریم دیلمی طریفی, اقبال جباری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
158
کتاب مدیریت کنترل کیفیت نوشته اقبال جباری، علی ابراهیمی، مریم دیلمی طریفی توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، کنترل کیفت
بررسی رابطه کیفیت و رقابت پذیری ابعاد ظریف و در عین حال مهمی بین نگرش های مختلف کیفیت وموفقیت شرکت را آشکار می سازد.پیروزی در بازار های رقابتی امروز مستلزم عوامل متعددی است. یکی از مهمترین این عوامل بهبود مستمر در امر کیفیت است
معرفی مباحث کتاب مدیریت کنترل کیفیت
- مقدمه ای برمفاهیم کیفیت
- کیفیت چیست
- کنترل کیفیت آماری
- هزینه های کیفیت COO
- نمونه گیری
0دیدگاه