نقد و بررسی
مذاکرات برد بردمشخصات
ناشر
طوفان واژه ها
نویسنده
محمدرضا صادقی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
167
کتاب مذاکرات برد برد نوشته محمدرضا صادقی توسط انتشارات طوفان واژه ها به چاپ رسیده است
موضوع کتاب: مدیریت، علوم اجتماعی، مذاکره کسب و کار، موفقیت در کسب و کار
در جهانی که به روابط درازمدت و مشارکت کسب و کار وابسته می باشد تنها نتیجه قابل قبول یک نتیجه برد-برد است که دو طرف مذاکره راضی بوده و به سرعت به دست می آید. اگر چه ما بحث های زیادی در مورد نتایج می شنویم اما این نتیجه در واقع رایج نیست. بیشتر مذاکرات به خاطر بعضی اشتباهات رایج و برخی از تصورات غلط به نتیجه نمی رسد. طرز فکر برد-باخت قدری فراگیرتر است که برای بسیاری از مردم طبیعی به نظر می رسد.
مذاکره کنندگان برد-برد کسب و کار روابط اجتماعی خود را ارزش گذاری می کنند. آنها می دانند که برنده شدن آن ها در مذاکرات مهم تر از حفظ روابط نیست اما این به معنی نادیده گرفتن علایق خودشان نمی باشد مذاکره کنندگان برد- برد باور دارند که انها می توانند در روابط و مذاکراتشان برنده شوند. مهم تر از همه انها می دانند که به طور مداوم می توانندبا استفاده از مجموعه ای از مهارت ها و فنون برد-برد رشد پیشرفت به نتایج برد-برد دستیابی داشته باشند.
معرفی مباحث کتاب مذاکرات برد برد
- تنظیم صحنه
- طرز فکر دوسر پیروزی
- تاکتیک های مذاکره و ضدتاکتیک های مذاکره
- تعارض و مواجهه با آن
- خواسته ها، منافع، منابع و داشته ها و گزینه ها
- توسعه و استفاده از برنامه های خود
- قدرت مذاکره کردن
- تفاوت های فرهنگی در مذاکره
- ارتباطات و مسائل مربوط به آن
- احساسات در مذاکرات
- بسته بندی پیاده سازی و موضوعات پسامذاکره
- نکات بیشتر در مورد دان مذاکره
0دیدگاه