نقد و بررسی
استراتژی بازاریابی پیشرفته با رویکرد پیاده سازی و اجرامشخصات
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
نویسنده
پائول فیفیلد
مترجم
محمدحسین رئیسی, علی نیک سرشت, بهمن حاجی پور
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
667
کتاب استراتژی بازاریابی پیشرفته با رویکرد پیاده سازی و اجرا نوشته پائول فیفیلد با ترجمه بهمن حاجی پور، علی نیک سرشت، محمدحسین رئیسی, توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، پیاده سازی اجرا، آمادهشدن برای استراتژی بازار
این کتابی که می خوانید حاوی ۱۰۰ سؤالی است که به منظور ایجاد استراتژی بازاریابی برندتان، نیازمند پاسخ از جانب شما است. در کل کتاب سؤالات به گونهای سازماندهیشده که اگر شما میخواهید استراتژی بازاریابی کارآمدی را برای سازمانتان ایجاد کنید، بایدبه آنها پاسخ دهید. این سؤالها درفصلها و بخشهای کتاب پراکندهاند.در بخش ضمیمه، فهرسـت کامل این سـؤالها یکجا آمدهاسـت. نویسـنده در معرفـی کتـاب آورده اسـت:
همـۀسـؤالها بایـد پرسـیده شـوند اگرچـه نیـازی به پاسـخ به همـهٔ سـوالها نیسـت. سـازمانهای مختلـف اولویتهـای گوناگونـی خواهنـد داشـت. بـرای اینکـه رویکـرد عملـی بـر کتـاب حاکـم باشـد و همـه، خواه از مسـیرآموزش سـنتی یا بـیتوجه به نظریههـای حاکم بر تدریس بازاریابی امروزی، بتوانند از آن اسـتفاده کنند.
معرفی کتاب استراتژی بازاریابی پیشرفته
- آمادهشدن برای استراتژی بازار
- تجزیه و تحلیل اولیه
- درک محرکهای داخلی کسبوکار
- درک محیط خارجی
- استراتژی کسبوکار را درک کنیم
- و…….
0دیدگاه