نقد و بررسی
فتح آینده هماهنگی بازاریابی و کارآفرینیمشخصات
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
نویسنده
فیلیپ کاتلر, هودی دن هوان
مترجم
علی صادقی, حسین علی سلطانی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
260
کتاب فتح آینده هماهنگی بازاریابی و کارآفرینی نوشته فیلیپ کاتلر، هودی دن هوان با ترجمه علی صادقی، حسین علی سلطانی, توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، نوآوری، کارآفرینی, بازاریابی بنیادی
به ندرت با کسی مواجه میشویم که این چنین مشتاق بازاریابی باشد. این کتاب هم شخصیت بنیان گذر هم پویایی شرکت او را اجمالا بررسی میکند. دنیای بازاریابی افق های خود را با همراهی رهبران مبتکر و خلاق در حوزه بازاریابی تکامل وتوسعه میدهد. پاک هرماوان یکی از این رهبران مبتکر است. اگر تمایل دارید که درباره دیدگاه های هرماوان در زمینه بازاریابی و کسب و کار بدانید مطالعه این تاب میتواند الهام بخش شما باشد.
معرفی مباحث کتاب فتح آینده
- هرماوان کارتاجایا – یک کارآفرین
- هرماوان کارتاجایا – بنیانگذار مارکپلاس
- اچکی – پدر بازاریابی اندونزی
- سه دهه سفر
- موسسه مارکپلاس – پیشبرد صلاحیتهای استعداد
- شرکت مارکپلاس – غلبه بر چالشهای مشتری
- مارکیترز – تلاقی بازاریابی با خلاقیت
- مارکپلاس توریسم – ارتقای رقابتپذیری محلی
- آناتومی تغییر
- تجزیهوتحلیل الماس 4سی
- جایگاهسازی – تمایزبخشی – برند
- 9 عنصر اصلی بازاریابی
- از بازاریابی بنیادی تا بازاریابی موج نو
- تجسم مارکپلاس
0دیدگاه