نقد و بررسی
مدیریت کسب و کار و برندینگ قصه های پول سازمشخصات
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
نویسنده
کیندرا هال
مترجم
مریم شبیری
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
284
کتاب مدیریت کسب و کار و برندینگ قصه های پول ساز (داستان گویی برگ برنده کسب و کار) نوشته کیندرا هال با ترجمه مریم شبیری, توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت ، کسب و کار، برندسازی, داستان مشتری
کتاب قصه های پولساز با بهکارگیری اصول موثرترین استراتژیهای داستاننویسی دنیا در کسبوکار، چارچوبی روشن از ایدهآلها و مجموعهای مختصر از اقداماتی را ارائه میکند که میتوانید با استفاده از آن داستان خود را ماهرانه ارائه کنید. کیندرا هال، داستانسرا و سخنران قهار و مشهور، در کتاب قصههای پولساز از چهار داستان خاص رونمایی میکند که میتوانید به واسطه آنها از دیگران متمایز باشید، توجه دیگران را به خود معطوف کنید و خود را ارتقا دهید: داستان ارزش، داستان بنیانگذار، داستان هدف و داستان مشتری. خوب تعریف کردن این داستانها، مهارتی ساده و دستیافتنی است که هر کس میتواند در آن تبحر یابد.
معرفی مباحث کتاب قصه های پول ساز
- قدرت تسخیرکننده داستانگویی
- فاصلههای کسبوکار و پلهایی که این فاصلهها را پر میکند
- داستان مغز
- چه عاملی به داستان کیفیت میبخشد
- چهار داستان ضروری: داستانهایی که هر کسبوکاری باید بگوید
- داستان ارزش
- داستان بنیانگذار
- داستان هدف
- داستان مشتری
- داستان خودتان را خلق کنید؛ یافتن، پرداختن و روایت کردن داستان
- یافتن داستان
- خلق ماهرانه داستان
- داستان خودتان را روایت کنید
- پایان خوش و خرم، درست شروع ماجراست
0دیدگاه