نقد و بررسی
کتاب بازاریابی دیجیتالی پیشرفته کد2447مشخصات
ناشر
سمت
نویسنده
محمدحسین رونقی, علیرضا زمانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
372
کتاب بازاریابی دیجیتالی پیشرفته نوشته محمدحسین رونقی، علیرضا زمانی توسط انتشارات سمت به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، مدیریت فروش، موفقیت در کسب و کار
کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت ـ کسب و کار الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس «بازاریابی الکترونیک پیشرفته» و «مدیریت ارتباط با مشتری» هر کدام به ارزش 2 واحد و منبع کمکی درس «تجارت الکترونیک» در مقطع کارشناسی گرایش مدیریت بازرگانی و مهندسی فناوری اطلاعات تدوین شده است
افراد مختلف روزانه زمان زیادی را در فضای اینترنت و شبکههای اجتماعی میگذرانند و جهان با سرعت زیادی به سمت دیجیتالیشدن در حرکت است. فناوریهای تحولآفرین نیز ابعاد مختلف کسبوکارها را تحت تأثیر قرار دادهاند. از همین رو لازمه موفقیت در هر کسبوکاری داشتن تخصص در استفاده از قابلیتهای فضای مجازی و در ادامه دانش و مهارت بازاریابی دیجیتالی است. بازاریابی دیجیتالی مفهومی فراتر از فروش کالا دارد و به دنبال ترغیب، جذب، نگهداری و تحلیل رفتار مشتری از طریق کانالهای مختلف در فضای دیجیتالی است. در کتاب پیش رو علاوه بر مباحث کلان مدیریتی، حوزههای عملیاتی بازاریابی دیجیتالی مانند تکنیکهای سئو، تبلیغات آنلاین، تحلیلگر سایت، بازاریابی شبکه اجتماعی، بازاریابی محتوا و بازاریابی موتور جستوجو ارائه شده است. همچنین با استفاده از نمونههای بومی به شفافسازی مفاهیم و آموزش تکنیکهای مرتبط با حوزه بازاریابی دیجیتالی پرداخته شده است.
مباحث کتاب بازاریابی دیجیتالی پیشرفته
- بازاریابی و تحول دیجیتالی
- مبانی بازاریابی دیجیتالی
- راهبرد بازاریابی دیجیتالی
- موتورهای جستجوگر
- سئو داخلی
- سئو خارجی
- تبلیغات موتور جستجو
- تحلیلگر
- مدیریت ارتباط با مشتری
- تبلیغات آن لاین
- بهینهسازی صفحه فرود
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی شبکه اجتماعی
- بازاریابی ایمیلی
- بازاریابی موبایلی
- مدیریت اعتبار آن لاین
- پیشرفتهای فناوری و بازاریابی
0دیدگاه