نقد و بررسی
ضروریات مدیریت راهبردیمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
کوین ویلیامز
مترجم
سپیده عطائی, محمدجواد تقی پوریان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
415
کتاب ضروریات مدیریت راهبردی نوشته کوین ویلیامز با ترجمه محمدجواد تقی پوریان, سپیده عطائی, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، برنامه ریزی در خصوص تغییر, ارتباط استراتژی با بازار
شرکتها باید به انعطاف پذیری استراتژیک برسند یعنی توانایی تغییر از یک استراتژی به استراتژی دیگر. انعطاف پذیری استراتژیک نیازمند تعهد و التزام بلند مدت است به طراحی، آماده سازی و غنا بخشیدن و ارزش گذاری منابع انسانی. استراتژی به اجرا و استفاده از یک مسیر خطی به سمت یک دستاورد خاص نیست بلکه، آن یک روش تفکر است که باید طلایهدار مغز شما باشد؛ زیرا شما دنیای اطراف خو را میبینید، و در هر تصمیمی که میگیرید نفوذ میکند.
معرفی مباحث کتاب ضروریات مدیریت راهبردی
- درک استراتژی
- برنامه ریزی در خصوص تغییر
- حفظ حرکت
- مسخص کردن نگه دارندهها
- تنظیم
- بر شمردن مزایا
- ترس از آینده
- جذب سرمایه
- یکپارچه سازی سازمان
- ارتباط استراتژی با بازار
- نگاه به سمت جلو
- کسب مزید اولین حرکت کننده
- دانستن اینکه چه کسی مسئول است
- تحلیل محیط
- استفاده از ابزارهای تحلیل
- ارزیابی بازار
- درک رقابت
- استفاده از پنج نیروی پورتر
- خلق یک استراتژی خوب
- تنظیم اولویتها
- …….
0دیدگاه