نقد و بررسی
هوش مصنوعی کاربردی برای رهبران کار و کسبمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
ماریا یائو, مارلین جیا, آدلین ژائو
مترجم
محمدحسین رئیسی, نیما پیشوا, علی نیک سرشت
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
215
کتاب هوش مصنوعی کاربردی برای رهبران کار و کسب نوشته ماریا یائو، مارلین جیا، آدلین ژائو با ترجمه محمدحسین رئیسی، نیما پیشوا، علی نیک سرشت, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, رهبران کار و کسب, نحوه تدوین استراتژی
یکصد سال پیش، برق، صنایع بیشماری را متحول ساخت؛ 20 سال قبل اینترنت همین کار را انجام داد. هوش مصنوعی تقریباً این کار را انجام خواهد داد. درست همانگونه که نیاز به مدیر ارشد فناوری اطلاعات با ظهور اینترنت، و مدیر ارشد دادهها با افزایش اهمیت دادهها ظاهر شد…
سازمانها نقش جدید مدیر ارشد هوش مصنوعی (AIO) را ایجاد میکنند تا بر نقش هوش مصنوعی در سازمانها نظارت داشته باشد.
این کتابی که می خوانید تعادلی میان این دو است. در این کتاب ما به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی اشکالزدایی در کدها ارائه نمیدهیم، همچنین با کلیگوییهای بیپایان که به تصمیمگیریهای اصولی در کاروکسب منجر نمیشوند، شما را خسته نخواهیم کرد. در عوض، به شما یاد خواهیم داد که چگونه با اولویتبندی فرصتهای مناسب، ایجاد یک تیم متنوع از متخصصان، انجام آزمایشهای استراتژیک و طراحی آگاهانهی راهحلها، بهطور کلی خود را برای بهرهمندی هرچه بیشتر از سازمان و جامعه با استفاده از ابتکارات موفق هوش مصنوعی هدایت کنید.
معرفی مباحث کتاب هوش مصنوعی کاربردی
- آنچه رهبران کار و کسب در مورد هوش مصنوعی باید بدانند
- نحوه تدوین استراتژی های هوش مصنوعی سازمانی
- هوش مصنوعی در عملکردهای سازمانی
0دیدگاه