نقد و بررسی
کتاب پکیج 2 کتاب مدیریت بازاریابیمشخصات
ناشر
نگاه دانش
نویسنده
حسین جلیلیان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
شماره جلد
دو جلدی
کتاب پکیج 2 کتاب مدیریت بازاریابی بانک سوالات چهار گزینه ای مدیریت بازاریابی نوشته دکتر حسین جلیلیان, توسط انتشارات نگاه دانش به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مبنای بازار فروش, کسب و کار, بانک سوالات چهارگزینه ای
یکی از کلماتی که امروزه در دنیای کسب و کارها زیاد شنیده می شود، بازاریابی و مدیریت بازاریابی است. در این مطلب می خواهیم به صورت مختصر تعریفی از مدیریت بازاریابی را ارائه کنیم. در کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر تعریف مدیریت بازاریابی اینگونه آمده است: مدیریت بازاریابی، علم و هنر انتخاب بازارهای هدف سودآور و نیز جذب و حفظ و افزایش مشتریان از طریق خلق و مبادله و ارائه ارزش به آنان است.
پس می توان گفت بازاریابی یکی فرایند گسترده و پیچیده ای است که در آن قرار است با استفاده از روش های تحقیقات بازاریابی، محصول مورد نظر را شناسایی و تعیین کرد و سپس آن را مطابق خواست مشتریان تولید کرد. مدیریت بازاریابی فرآیندی است که بصورت کار تیمی باید اجرا شود و یکی از لازمه های موفقیت سازمان ها در دنیای کسب و کار است.
این پکیج شامل کتابهای
- مرجع کامل مدیریت بازاریابی ویژه آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری
- بانک سوالات چهار گزینه ای مدیریت بازاریابی
معرفی مباحث کتاب مرجع مدیریت بازاریابی
- کلیات بازاریابی نوین
- سیر تکامل بازاریابی
- مدیریت استراتژیک بازاریابی
- سیستم اطلاعات بازاریابی تحقیقات بازاریابی و تخمین تقاضا
- تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی
- تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی
- استراتژی بازاریابی مشتری مدار
- مدیریت محصول
- توسعه محصول جدید و چرخه عصر محصول
- …
0دیدگاه