بازخورد درباره این کالا

کتاب پکیج 2 کتاب مدیریت بازاریابی

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

نگاه دانش

نویسنده

حسین جلیلیان

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

اول

شماره جلد

دو جلدی

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
450,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب پکیج 2 کتاب مدیریت بازاریابی

مشخصات

ناشر

نگاه دانش

نویسنده

حسین جلیلیان

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

اول

شماره جلد

دو جلدی

نمایش بیشتر - بستن

کتاب پکیج 2 کتاب مدیریت بازاریابی بانک سوالات چهار گزینه ای مدیریت بازاریابی نوشته دکتر حسین جلیلیان, توسط انتشارات نگاه دانش به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مبنای بازار فروش, کسب و کار, بانک سوالات چهارگزینه ای

یکی از کلماتی که امروزه در دنیای کسب و کارها زیاد شنیده می شود، بازاریابی و مدیریت بازاریابی است. در این مطلب می خواهیم به صورت مختصر تعریفی از مدیریت بازاریابی را ارائه کنیم. در کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر تعریف مدیریت بازاریابی اینگونه آمده است: مدیریت بازاریابی، علم و هنر انتخاب بازارهای هدف سودآور و نیز جذب و حفظ و افزایش مشتریان از طریق خلق و مبادله و ارائه ارزش به آنان است.

پس می توان گفت بازاریابی یکی فرایند گسترده و پیچیده ای است که در آن قرار است با استفاده از روش های تحقیقات بازاریابی، محصول مورد نظر را شناسایی و تعیین کرد و سپس آن را مطابق خواست مشتریان تولید کرد. مدیریت بازاریابی فرآیندی است که بصورت کار تیمی باید اجرا شود و یکی از لازمه های موفقیت سازمان ها در دنیای کسب و کار است.

این پکیج شامل کتابهای

    • مرجع کامل مدیریت بازاریابی ویژه آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری
    • بانک سوالات چهار گزینه ای مدیریت بازاریابی

معرفی مباحث کتاب مرجع مدیریت بازاریابی

  1. کلیات بازاریابی نوین
  2. سیر تکامل بازاریابی
  3. مدیریت استراتژیک بازاریابی
  4. سیستم اطلاعات بازاریابی تحقیقات بازاریابی و تخمین تقاضا
  5. تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی
  6. تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی
  7. استراتژی بازاریابی مشتری مدار
  8. مدیریت محصول
  9. توسعه محصول جدید و چرخه عصر محصول

امتیاز کاربران به:

کتاب پکیج 2 کتاب مدیریت بازاریابی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه