نقد و بررسی
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
داریوش عزیززاده
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
163
کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی نوشته داریوش عزیززاده, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مکان و چیدمان فروشگاه, محصول گام نخست در فروش عالی
فروشفروشگاهی”درایران هنوز هم کاملاً ناشناخته است و در این باره بسیار کممیدانیم. گو آنکه خوشبختانه از حدود 10 سال پیش به این سو، کتابهای متعدد تألیف و ترجمهای در این باره، چاپ و منتشر شده است، اما همچنان به این داناییها بشدت نیازمندیم.
چرا به فروش فروشگاهی نیازمندیم؟
مغازه و سوپرمارکت محل، حدود 10 تا 20 سال پیش، منزلت و جایگاه قابل اعتمادی داشت. برای خریدهای بزرگتر نظیر فرش، وسایل و لوازم خانگی نظیر تلویزیون، یخچال، ماشین، خانه به سراغ کسانی میرفتیم که با آنها روابط و مناسبات دوستی یا آشنایی داشتیم. در غیر این صورت، از طریق دوستان، آشنایان و فامیل میپرسیدیم که چه کسانی را میشناسند تا با معرفی آنان، به سراغ مغازههایی برویم که قبلاً آنها خرید کردهاند و درجهی اعتمادشان بالاست.
اکنون این رفتارها کاملاً تغییر کرده است. به سراغ کسانی میرویم که تقریباً هیچ آشنایی با آنان نداریم، از محل کارشان و نشانی آنها بیاطلاعیم، و جالب آنکه بیشتر اعتمادبرانگیزند. دیجیکالا کجاست؟ اسنپ و تپسی چه کسانی هستند؟ و…
معرفی مباحث کتاب فروش عالی در فروشگاه
- محصول گام نخست در فروش عالی
- مکان و چیدمان فروشگاه
- قیمت گذاری
- تبلیغات
0دیدگاه