نقد و بررسی
تجاری سازی نوآوری ۹ گام برای طراحی محصول بر اساس قیمتمشخصات
ناشر
دنیای اقتصاد
نویسنده
مادهاوان رامونجام, گئورگ تاک
مترجم
صالح سپهری فر
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
368
کتاب تجاری سازی نوآوری (۹ گام برای طراحی محصول بر اساس قیمت) نوشته مادهاوان رامونوجام, گئورگ تاک با ترجمه صالح سپهری فر, توسط انتشارات دنیای اقتصاد به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب : اقتصاد و مدیریت بازاریابی, پیاده سازی اصولی فرایند تجاری سازی
این کتاب، کتاب راهنمای مدیران عامل، مدیران ارشد سازمان و نیز مدیران واحد تحقیق وتوسعه است. آنچه در این کتاب آمده پیش تر در شرکت های موفق زیادی در سراسر جهان اجرا شده است. پیشنهادهای کتاب حاصل تجربه ای است که موسسه سایمون-کوچر برای صدها شرکت در سراسر جهان اجرا کرده است. این برنامه بسیار مشخص و سرراست است، اما به هیچ وجه ساده نیست. بسیاری از اجزای این برنامه با دانسته های کنونی مدیران در تناقض است. در این برنامه به جای اینکه تاکید بر سرعت عمل و آزمودن سریع موارد مختلف باشد، بیشتر بر دقت و احتیاط پیش از برداشتن هر گام تاکید می شود.
معرفی مباحث کتاب تجاری سازی نوآوری
- مسئله ای به نام تجاری سازی نوآوری
- 9 قانون شگفت انگیز برای تجاری سازی موفق
- داستان موفقیت و پیاده سازی اصولی فرایند تجاری سازی نوآوری بر اساس قیمت
0دیدگاه