نقد و بررسی
قلاب چطور محصولی عادت آفرین طراحی کنیممشخصات
ناشر
دنیای اقتصاد
نویسنده
نیر ایال, رایان هوور
مترجم
صالح سپهری فر, زهرا جعفری رودپشت
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
209
کتاب قلاب چطور محصولی عادت آفرین طراحی کنیم نوشته نیر ایال, رایان هوور با ترجمه زهرا جعفری رودپشت, صالح سپهری فر, توسط انتشارات دنیای اقتصاد به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: اقتصاد و مدیریت بازاریابی، فرآورده های جدید, سرمایه گذاری, جلب وفاداری مشتریان
در جهان دگرگون شونده امروز، بیشتر بنگاه ها به این نتیجه رسیده اند که ارزش اقتصادی آنها تا حد زیادی به میزان پایداری و شدت عادت هایی که در کاربران خود ایجاد می کنند بستگی دارد. کسب وکارها برای جلب وفاداری مشتریان و ایجاد محصولی که به صورت مرتب استفاده شود، نه تنها باید بیاموزند که چه چیزی کاربر را به انجام کاری مشخص وا میدارد، بلکه باید آنچه را موجب ایجاد حس بیقراری برای انجام آن کارِ مشخص میشود نیز به خوبی شناسایی کنند. این کتاب، روش های وفادار کردن کاربران و مشتریان را بررسی کرده است و به این پرسش مهم پاسخ داده است که چگونه محصولی عادت آفرین طراحی کنیم.
معرفی مباحث کتاب قلاب
- ناحیه عادت
- محرک
- اقدام
- پاداش متنوع
- سرمایه گذاری
0دیدگاه