بازخورد درباره این کالا

هم گرایی رسانه ای

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دنیای اقتصاد

نویسنده

سینزیا دال زوتو, آرتور لوگمایر

مترجم

سمیه لبافی, محدثه عقبایی, امیر مختاری

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

230

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
150,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

هم گرایی رسانه ای

مشخصات

ناشر

دنیای اقتصاد

نویسنده

سینزیا دال زوتو, آرتور لوگمایر

مترجم

سمیه لبافی, محدثه عقبایی, امیر مختاری

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

230

نمایش بیشتر - بستن

کتاب هم گرایی رسانه ای نوشته سینزیا دال زوتو, آرتور لوگمایر با ترجمه سمیه لبافی, امیر مختاری, محدثه عقبایی, توسط انتشارات دنیای اقتصاد به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: اقتصاد و مدیریت بازاریابی، رسانه‌های گروهی و تکنولوژی، پخش برنامه

این کتاب، که ترجمه فصولی از کتاب دو جلدی همگرایی‌ رسانه ‌ای نوشته سینزیا دال زوتو و آرتور لوگمایر است، گرچه اولین کتاب در حوزه همگرایی‌ رسانه‌ ای نیست اما جامع‌ترین کتاب در این زمینه است. در این کتاب نویسندگان کوشیده‌اند به همه جنبه ‌های همگرایی‌ رسانه‌ای به‌طور مشروح بپردازند و همه دغدغه‌ های نظری این حوزه را پوشش دهند. به ‌علتِ ‌همین جامعیت، این کتاب پرتو تازه‌ ای بر مبحث پیچیده همگرایی رسانه ‌ها می ‌اندازد و چالش‌ های تجاری پیش روی صنعت رسانه را واکاوی می ‌کند و با بررسی موضوع رسانه و پیوندهایش با مدیریت و تکنولوژی و انتظاراتِ مصرف ‌کنندگانِ محتوای رسانه، در شمار درسنامه ‌های معتبر دانشگاهی قرار گرفته است.

معرفی مباحث کتاب هم گرایی رسانه ای

  1. همگرایی ریانه ای به عنوان یک فرایند تکاملی
  2. بازنگری در همگرایی: واژه ای نوین برای توصیف ایده ای کهن
  3. بحث نه بر سر همگرایی رسانه، که درباره پدیده سه عنصری
  4. فناوری های همگرا و روند بازار واگرای اینترنت و رسانه های سنتی
  5. همگرایی و واگرایی مدل کسب و کار در صنایع چاپ و نضر
  6. عمگرایی محتوای چندرسانه ای؛ ارائه ملزومات تلویزیون تعاملی
  7. همگرایی ثانویه: دیدگاهی فناورانه
  8. سیاست گذاری و مقررات گذاری همگرایی: از منظر گفتمان آزاد
  9. چگونه رسانه های اجتماعی موجب شکل دهی همگرایی رسانه ها

امتیاز کاربران به:

هم گرایی رسانه ای (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه