نقد و بررسی
کتاب اصول ارتباطات و تبلیغاتمشخصات
ناشر
ادیبان روز
نویسنده
بابک شمس ناتری, حامد باقری توستانی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
104
کتاب اصول ارتباطات و تبلیغات نوشته بابک شمس ناتری، حامد باقری توستانی توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, تبلیغات، ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات
در کتاب حاضر به چهار حوزه مهم و با اهمیت پرداخته شده است، مباحثی مانند ارتباطات، مخاطب شناسی، تبلیغات، فرهنگ و تبلیغات فرهنگی را مورد بررسی قرار داده است.. امیدواریم این اثر فرهنگی بتواند، در کتاب سعی شده از منابع معتبر و متنوع، برای انتقال مفاهیم استفاده شود .
در این کتاب با دو کلیدوازه مهم “تبلیغات” و “ارتباطات” روبرو هستیم و با روند تبدیل عملکرد تبلیغاتی به جریان موثر تبلیغاتی آشنا می شویم.با شناخت اصول ارتباطی صحیح و بکارگیری ایده های خلاق و اقدامات هدفمند، تبلیغات موفقی داشته باشیم.
معرفی مباحث کتاب اصول ارتباطات و تبلیغات
- ارتباطات
- مخاطب شناسی
- تبلیغات
- فرهنگ و تبلیغات فرهنگی
- منابع
0دیدگاه