بازخورد درباره این کالا

کتاب اصول ارتباطات و تبلیغات

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

بابک شمس ناتری, حامد باقری توستانی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

104

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
85,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 22 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب اصول ارتباطات و تبلیغات

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

بابک شمس ناتری, حامد باقری توستانی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

104

نمایش بیشتر - بستن

کتاب اصول ارتباطات و تبلیغات نوشته بابک شمس ناتری، حامد باقری توستانی توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, تبلیغات، ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات

در کتاب حاضر به چهار حوزه مهم و با اهمیت پرداخته شده است، مباحثی مانند ارتباطات، مخاطب شناسی، تبلیغات، فرهنگ و تبلیغات فرهنگی را مورد بررسی قرار داده است.. امیدواریم این اثر فرهنگی بتواند، در کتاب سعی شده  از منابع معتبر و متنوع، برای انتقال مفاهیم استفاده شود .

در این کتاب با دو کلیدوازه مهم “تبلیغات” و “ارتباطات” روبرو هستیم و  با روند تبدیل عملکرد تبلیغاتی به جریان موثر تبلیغاتی آشنا می شویم.با شناخت اصول ارتباطی  صحیح و بکارگیری ایده های خلاق و اقدامات هدفمند، تبلیغات موفقی داشته باشیم.

معرفی مباحث کتاب اصول ارتباطات و تبلیغات

  1. ارتباطات
  2. مخاطب شناسی
  3. تبلیغات
  4. فرهنگ و تبلیغات فرهنگی
  5. منابع

امتیاز کاربران به:

کتاب اصول ارتباطات و تبلیغات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه