نقد و بررسی
حس مشتری بازاریابی حسی مبتنی بر حواس انتشارات مهربانمشخصات
ناشر
کتاب مهربان
نویسنده
آرادانا کریشنا
مترجم
داود حسین آبادی ساده, کامبیز حیدرزاده
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
189
کتاب حس مشتری (بازاریابی حسی یا مبتنی بر حواس) تاثیر حواس پنج گانه بر رفتار خرید مصرف کننده نوشته آرادانا کریشنا با ترجمه کامبیز حیدرزاده، داود حسین آبادی ساده توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، جنبه های روانشناسی بازاریابی, رفتار خرید مصرف کننده
حس مشتری (بازاریابی حسی یا مبتنی بر حواس) تاثیر حواس پنج گانه بر رفتار مصرف کننده را مورد برسی قرار می دهد، این کتاب تلاش دارد تا تاثیر حواس پنجگانه انسانی (بینایی،، چشایی، شنوایی، بویایی و لامسه) را در رفتار خرید مصرفکننده مورد بررسی قرار دهد
معرفی مباحث کتاب حس مشتری
- بازاریابی حسی (بازاریابی مبتنی بر حواس) چیست؟
- کوری و دیدن قدرت بینایی
- دنیایی از صداها
- رایحه گذشته و حال
- مزه های دنیا
- هنر لمس کردن
- سخنان پایانی
- منابع
0دیدگاه