نقد و بررسی
بازی پردازی با رویکرد آنلاینمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
محسن سیفی, محمدمهدی علی نژاد, روزبه خسروی مقدم
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
264
کتاب بازی پردازی با رویکرد آنلاین نوشته محسن سیفی، محمدمهدی علی نژاد، روزبه خسروی مقدم, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، موفقیت در کسب و کار، تشریح علم بازی پردازی
بازی پردازی در بازاریابی با رویکرد آنلاین بازی پردازی، تعریف نسبتا ساده ای دارد که مداوم تکرار می شود، چطور با استفاده از عناصر بازی، سایر فعالیتها را به گونه ای سرگرم کننده سازیم که ذهن مخاطبان اعم از مشتریان، شرکتها، و یا حتی خودمان را تسخیر کنیم. به کوتاهترین تعریف، ویژگیها و عناصر بازی را چگونه در زمینه های جدی پیاده سازی کنیم. کاربردهای وسیع و روزافزون بازی پردازی فارغ از فعالیتهای متنوع شرکتها و سازمانها، تمامی ابعاد زندگی جاری و روزمره را به خود اختصاص داده است. استخدام، آموزش، سلامت، و تعلیم، بخشی از گسترهی بازی پردازی است که هم اکنون شرکتهای پیشرو جهانی برای فعالیتهای خود به خدمت گرفتهاند. اما به لطف این کتابی که می خوانید با گسترههای جدیدی از بازیپردازی آشنا میشویم که احتمالا درباره ی آن کم می دانستیم یا نمی دانستیم. درباره ی بازی پردازی در بازارهای مصرفی (B2C) و مشتری محور بسیار شنیدهایم، اما دربارهی بازی پردازی در بازارهای شرکتی (B2B) کمتر می دانیم. بازی پردازی در خرده فروشی از جمله موضوعات جذابی است که در این کتاب می آموزیم و درباره ی آن اطلاعات جسته و گریختهای داشتیم که انسجام لازم را نداشت.
معرفی مباحث کتاب بازی پردازی با رویکرد آنلاین
- آشنایی کلی با مفاهیم بازی پردازی
- اصول و تئوریهای بنیادی طراحی بازی پردازی
- اثر پاداش و مشوق بر انگیزه های بازیکنان
- بازی پردازی و بازاریابی
- توسعه و طراحی بازی در بازی پردازی
- بازاریابی مقاومت مصرف کننه ی و بازی دیجیتالی
- بازی پردازی در تازیخچه خرده فروشی
- مدلهای الکترونیک طراحی بازی پردازی
- و…
ویژگی های کتاب بازی پردازی با رویکرد آنلاین
- پوشش رویکرد بازاریابی آنلاین در بازی پردازی به شکل عملیاتی
- ارائه مدلهای بازی پردازی در سطح مصرف کننده (B2C) و در سطح کسب وکار (B2B)
- ارائه چارچوب علمی برای اندازه گیری بازی پردازی
- تشریح علم بازی پردازی به شکل آکادمیک و فنی
- پوشش تمام مدلهای مطرح بازی پردازی در بازاریابی
0دیدگاه