نقد و بررسی
مدیریت رسانه ویرایش پنجم 2016-2017مشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
ژان لوبلان ویکس, ویلسون لاوری, سی آن الیفیلد, جورج سیلوی
مترجم
رضا نوایی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
333
کتاب مدیریت رسانه نوشته ویلسون لاوری، ژان لوبلان ویکس,سی آن الیفیلد,جورج سیلوی ترجمه رضا نوابی توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، علوم اجتماعی، رسانه های گروهی
كتاب مدیریت رسانه به بررسی دقیق نقش مدیران در سازمان های رسانه ای در عصر کنونی، از طریق برجسته نمودن مهارت ها و مسئولیت های کلیدی می پردازد. کتاب مدیریت رسانه با استفاده از موارد مبتنی بر رسانه و کارآفرینی رسانه ها که منجر به ارتقاء تفکر انتقادی و حل مسئله می گردند، موضوعات کلیدی برای مدیران را مورد توجه قرار می دهد. این موضوعات عبارتند از: تنوع، فرهنگ های گروهی، تأدیب پیشرفته، روزنامه نگاری مبتنی بر بازار و کارآفرینی رسانه ای از میان دیگر موضوعات می باشند. با توجه به تغییرات عمده صورت گرفته در چشم انداز رسانه که صنایع رسانه ای را تحت تأثیر قرار می دهد
معرفی مباحث کتاب مدیریت رسانه
- رهبری
- انگیزش
- نیروی کار
- کارآفرینی
- برنامه ریزی و مدیریت پروژه
- نوآوری
- تحلیل بازار
- قانون، مقررات و اخلاق
0دیدگاه