بازخورد درباره این کالا

کتاب طرح ریزی و ایجاد کسب و کارها ویراست سوم

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

محمدرضا حمیدی زاده

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

404

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
330,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 10 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب طرح ریزی و ایجاد کسب و کارها ویراست سوم

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

محمدرضا حمیدی زاده

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

404

نمایش بیشتر - بستن

کتاب طرح ریزی و ایجاد کسب و کارها مدل ها و برنامه ریزی با رویکرد راهبردی و سیستمی نوشته محمدرضا حمیدی زاده توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، تجارت، برنامه ریزی

اگر بنگاه های اقتصادی عاقبت بین، سعادت خواه و کمال گرا باشند می توانند مسیر راهبردی پیشرفت کسب و کارهای خود را به گونه ای طرح ریزی و راهبری کنند که پیچ و خم های جاده پر فراز و نشیب و گاه ناهموار فعالیت های اقتصادی بازرگانی را به سلامت طی کنند و گام به گام به ایستگاههای عبوری موفقیت برسند. رهبران و مدیران هوشمند و خلاق بنگاه ها می توانند رشد و توسعه مرحلهای زندگی سازمان خود را به سوی بلوغ دانشی کسب و کارها هدایت کنند. تلاش و سخت کوشی بر پایه برنامه ریزی های چندگانه راهبردی، با تدبیرهای حکیمانه علوم کسب و کارها، توشه ای است که می تواند نصیب هر شخص و سازمان ساعی و خوش نیت بشود. این کتاب در تلاش است رهبران، مدیران و نیز کارکنان شایسته و توانمند را به سرمنزل علم، دانش و خرد طرح ریزی کسب و کارها برساند تا بتوانند با تبیین و تحلیل مدلها، الگوها و برنامه ها، عزت سازمانی را به ارمغان آورند. بذرهای این کتاب در ضمیر انسانها و بنگاه هایی بارور خواهد شد که هم مستعد باشند و هم مراقب، دلسوز و مدبر.

معرفی مباحث کتاب طرح ریزی و ایجاد کسب و کارها

  1. استراتژی و برنامه ریزی سیستمی
  2. برنامه ریزی و سیستم سازی
  3. مدل ها و رویکردهای کسب و کار
  4. طرح ریزی مدل های کسب و کار
  5. فنون طراحی
  6. مدل های بلوغ
  7. ارزیابی وضع موجود
  8. چشم انداز و آینده نگری
  9. بررسی و تحلیل محیط
  10. تدوین استراتژی
  11. برنامه ها
  12. برنامه ریزی و تغییر
  13. الگوی تدوین ارزیابی و کنترل برنامه ها

امتیاز کاربران به:

کتاب طرح ریزی و ایجاد کسب و کارها ویراست سوم (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه