نقد و بررسی
کتابچه راهنمای مدیر هتل 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت مهمانمشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
وینسنت ماگنینی, کارول سیمون
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
248
کتاب کتابچه راهنمای مدیر هتل 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت مهمان نوشته وینسنت ماگنینی، کارول سیمون با ترجمه مصطفی محمودی توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، ارتباط با مشتریان، مدیریت هتل، علوم اجتماعی
کتاب های مفیدی درباره رضایت مهمانان نگاشته شده است اما این کتاب با همه آنها تفاوت دارد. کتاب های موجود از خواننده می خواهند تا روش ها و راهبردهایی را از میان مطالب کتاب انتخاب کنند و آنها را در کسب و کار خود بکار گیرند. در مقابل، کتاب حاظر در هر صفحه یک تکنیک خاص و کاربردی را برای رضایت مشتری معرفی می کند. بنابراین، گروه مدیران شاغل در یک کسب و کار با خواندن و بحث در مورد تکنیک های ارائه شده و تصمیم گیری جمعی، به این نتیجه می رسند که آیا اجرای این تکنیک برای آنها مناسب است یا خیر.
معرفی مباحث کتاب 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت مهمان
- ارائه تجریه پذیرائی
- انتقال تجربه خدماتی
- مدیریت محرک های اساسی امتیازگیری از خدمات
- ایجاد و حفظ فرهنگ پذیرائی
0دیدگاه