نقد و بررسی
کتاب مدیریت نشان نام تجاری و بلیت فروشی در سازمان های ورزشیمشخصات
ناشر
دانشگاه پیام نور
نویسنده
محسن وحدانی, مهرداد محرم زاده
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
ششم
تعداد صفحات
188
کتاب مدیریت نشان نام تجاری و بلیت فروشی در سازمان های ورزشی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی نوشته مهرداد محرم زاده و محسن وحدانی توسط انتشارات دانشگاه پیام نور به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: ورزش، بازاریابی، برند سازی، نام های تجاری، ورزش حرفه ای
معرفی مباحث کتاب مدیریت نشان
- تعاریف ، مفاهیم و مبانی نظری نام تجاری ورزشی
- عوامل موثر بر نام تجاری
- مدیریت استراتژیک نام های تجاری ورزشی
- انحصار مالکیت محصول و نام تجاری در ورزش
- آشنایی با تحقیقات در حوزه نام تجاری ورزشی
- مدیریت بلیت فروشی در ورزش
0دیدگاه