نقد و بررسی
گنج پنهانمشخصات
ناشر
چالش
نویسنده
فرشید عبدی, شقایق ابوالمکارم
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
346
کتاب گنج پنهان نوشته فرشید عبدی، شقایق ابوالمکارم توسط انتشارات چالش به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، مدیریت کسب و کار، موفقیت شغلی، تجارت
چگونه شرکتها به کمک داده کاوی اطلاعات مشتریان، فروش خود را افزایش میدهند؟بازاریابی و فروش بدون داده مثل این است که با چشمانی بسته رانندگی کنید. (دان زارللا، متخصص ارشد بازاریابی شرکت hubspot استفاده موثر از اطلاعات مشتریان موجب وفاداری مشتریان میشود و این وفاداری به طور چشمگیری میزان فروش را افرایش خواهد داد.در دادههای مشتری گنجی پنهان است که از طلا نیز با ارزشتر است. برای دستیابی به این گنج پنهان باید غلاوه بر CRM، دانش مربوط به تحلیل دادهها را قراگرفت و با ابزارهای استخراج این گنج پنهان آشنا شد. داده کاوی از متداولترین ابزارهای تحلیل دادههاست. کتاب گنج پنهان در تلاش است که توان تحلیل دادههای مشتریان را با استفاده از داده کاوی در شما ایجاد کند.
- مفاهیم ابتدایی مدیریت ارتباط با مشتری
- لزوم استفاده از داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
- جزئیات مراحل اجرای پروژههای داده کاوی
- ایدههایی از به کارگیری روشهای داده کاوی در حوزههای مختلف کسب و کار
- ایدههایی برای تفکر درباره اینکه چگونه تحلیل دادهها منجر به افزایش فروش میگردد.
- الگوریتمهای مختلف داده کاوی و نحوهی عملکرد این الگوریتمها
کتاب گنج پنهان به دو قسمت اصلی تقسیم میشود. بخش نخست آن براساس گفتگو میان شخصیتهای کتاب شکل گرفته است. صاحب کسب و کاری که دچار چالش کاهش سود شده است به یک مشاور و متخصص حوزه مدیریت ارتباط با مشتری مراجعه نموده و برای حل مشکل کسب و کار خود، درخواست کمک و راهنمایی میکند.بخش دوم کتاب، ایدههایی به صورت داستانی از به کارگیری روشهای داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان برای شما ارائه مینماید تا راهنمای مناسبی برای تحلیل دادهها و اطلاعات مشتریان باشد.
معرفی مباحث کتاب گنج پنهان
- آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری
- آشنایی با داده کاوی
- آشنایی با فرایند اجرای داده کاوی
- آغاز یادگیری داده کاوی
- داستان اول – مسئول کافیشاپ و چالش کاهش مشتریان
- داستان دوم – فروشگاههای زنجیرهای و بازاریابی پیشبینانه
- داستان سوم – کاربرد داده کاوی در بانک و کسب عنوان شعبه برتر
0دیدگاه