نقد و بررسی
کتاب پویایی رقابتمشخصات
ناشر
ادیبان روز
نویسنده
معصومه حسین زاده شهری, فاطمه مشکدانیان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
180
کتاب پویایی رقابت نوشته معصومه حسین زاده شهری و فاطمه مشکدانیان توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, موفقیت در کسب و کار
تحلیل پویایی رقابت در بازاریابی و مدیریت استراتژیک، یک ارزیابی از نقاط ضعف و قوت رقبای فعلی و بالقوه است. این تحلیل امکان شناسایی فرصت ها و تهدیدها را فراهم می کند که با شناسایی رقبا و ارزیابی استراتژی های آنها آغاز می شود. اجرای روش های علمی برای مدیریت رقابت، نیاز روز شرکت ها است. تحلیل رقیب به مجموعه ای اطلاعات نیاز دارد که شامل تحلیل صنعت و تحلیل بازار در بستر هوشمندی رقابتی است. مخاطبان کتاب، دانشجویان مدیریت بازارگانی، MBA ، مدیران شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدیران بازاریابی و تمامی افراد و پژوهشگرانی است که به مفاهیم استراتژی و بازاریابی علاقه مند هستند.
معرفی مباحث کتاب پویایی رقابت
- مفهوم رقابت و تحلیل رقابت
- تحلیل صنعت
- تحلیل بازار
- فرآیند تحلیل رقیب
- هوشمندی رقابتی
0دیدگاه