نقد و بررسی
استراتژی بازرگانی مدیریت پارادکس های استراتژی انتشارات بازرگانیمشخصات
ناشر
کتاب مهربان
نویسنده
باب د ویت, رون میر
مترجم
مهدی ابراهیمی, سعید عباس نژاد
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
584
کتاب استراتژی بازرگانی مدیریت پارادکس های استراتژی برای خلق مزیت رقابتی نوشته باب دویت، رون میر با ترجمه مهدی ابراهیمی، سعید عباس نژاد, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت راهبردی، برنامه ریزی راهبردی
معرفی مباحث کتاب استراتژی بازرگانی
- دیباچه
- خلق راهبرد
- چشم انداز و ماموریت سازی
- راهبرد سطح کسب و کار
- راهبرد سطح شرکت
- راهبرد سطح شبکه
- شکل گیری راهبرد
- تغییر راهبردی
- نوآوری راهبردی
- زمینه صنعت
- زمینه سازمانی
- زمینه بین المللی
0دیدگاه