نقد و بررسی
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار رشته مدیریت بازرگانیمشخصات
ناشر
دانشگاه پیام نور
نویسنده
حسن الوداری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
هجدهم
تعداد صفحات
340
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار نوشته حسن الوداری توسط انتشارات دانشگاه پیام نور به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, آشنایی با بازاریابی و مدیریت بازار، سیستم بازاریابی و محیط بازار، بازار مصرف کننده و رفتار خرید
راهنمای این کتاب با عنوان “کتاب تحلیلی ازاریابی و مدیریت بازار نوشته مهدی عطایی از انتشارات راه” می باشد که ویژه دانشجویان رشته مدیریت می باشد. کتاب راهنما که توسط انتشارات راه به چاپ رسیده است را می توانید از سایت www.gitamehr.ir خریداری نمایید، که برای سهولت در دسترسی به کتاب در قسمت جلدهای دیگر لینک کتاب قرارداده شده که با کلیک بر روی آن می توانید کتاب راهنما را نیز به سبد خرید خود اضافه نمایید
کتاب های دانشگاه پیام نور حسب مورد و با توجه به شرایط مختلف یک درس در یک چند رشته دانشگاهی ، به صورت کتاب درسی ، متن آزمایشگاهی ، فرادرسی و کمک درسی چاپ می شوند .کتاب های فرا درسی و کمک درسی به منظور غنی تر کردن منابع درسی دانشگاهی تهیه و بر روی لوح فشرده تکثیر می شوند و یا در وبگاه دانشگاه قرار می گیرند.
معرفی مباحث کتاب بازاریابی و مدیریت بازار
- مفاهیم مدیریت بازار
- انواع بازار و محیط بازاریابی
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
- نیازها و رفتار خریداران
- اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
- اهداف بازگانی و سازمان بازاریابی
- برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
- نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
- تحقیقات بازاریابی
- سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
- چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
0دیدگاه